Gå til innhold

Religion, på vei ut?


HylendeUlf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Det finnes ikke flere realiteter bare fordi det finnes forskjellige synspunkter på den. Forskjellige synspunkter finnes selvfølgelig. Og noen av disse har bedre hold i virkeligheten enn andre.

 

Hvilken virkelighet?

Lenke til kommentar
Hvilken virkelighet?

 

Jeg driver ikke med den typen filosofering, da må du nok finne deg en annen å diskutere med dessverre. Brains in a vat og alt er relativt kind of stuff... Uff... Hvis man har et utgangspunkt der man mener at man ikke kan si noe om noe, så melder man seg samtidig litt ut av en diskusjon.

Endret av Mountain_owl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg driver ikke med den typen filosofering, da må du nok finne deg en annen å diskutere med dessverre. Brains in a vat og alt er relativt kind of stuff... Uff... Hvis man har et utgangspunkt der man mener at man ikke kan si noe om noe, så melder man seg samtidig litt ut av en diskusjon.

 

Javel, for meg er det veldig interessant å grave dypt ned i materien.

 

Så du får ha en fin seilas videre.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

For hvorfor i alle verdensdager skal vi dra inn over oss slike myter som du her kommer med når de ALDRI har blitt påvist?

Det er jo det jeg sier. Det er ingen vitenskap, ingen blodprøver, ingen tester, ingenting. Det er bare "psyken" som er feil sad.png

 

Og når "psyken" er feil er det "uhelbredelig"

 

 

Rosario, er dette diagnosen legene hevder om deg?...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...