Gå til innhold

OurDayZ tråden - Diskuter alt om våre servere her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er noe som er helt merkelig, engine er også rød på bilen, har to engine parts. Men får ikke fikset det heller, eneste eg kan fikse er body og eg har ikke skrap metal. Skjønner det ikke, aldri hatt problemer med det tidligere.

Vist det var Namalsk du spillte så tror jeg det er en bug på selve mappet. Har sett mange på twitch som spiller namalsk og de får ikke opp repair vinduet, selv om de har toolbox og delene.

Lenke til kommentar

Ja, lest om det selv. Logget ut en del ganger ved siden av bilen for å prøve å se om det plutselig funket, etter tre disc så funket bilen. Alt ble fikset uten at eg gjorde noe. Håper det tar seg litt opp på Namalsk serveren, helt greit at det ikke er oppimot 50 stk, det er altfor mye på Namalsk føler eg, blir PvP nesten hele tiden, rundt 25 er brukbart. Skulle også ha hatt Side Chat på serveren, tror nok det er noe veldig mange foretrekker når dem spiller DayZ, ser nesten ikke en server uten Side Chat.

Lenke til kommentar

Hva skjer folkens?? ingen som spiller på ourdayz II lengere? Kan da ikke være pga whitelist? Eller e alle sammen bare lei? :p Har måttet spille på offisiell server nå *grøss* pga folk e fraværende her..

 

Spilt flere ganger på serveren. Sist i går, aldri blitt veldig lenge siden det nesten aldri er folk pålogget. Spilt med Geir Atle og Niklas. Utenom dem har eg ikke sett noen

Lenke til kommentar

Serverne blir oppdatert til 1.7.4.3 i morgen, da jeg ikke har tid i kveld(Og serverkoden er ikke klar enda)... Begge serverne vil da bli nede i noen timer mens jeg fikser opp alle de tingene som har vært problematisk siden forrige update.

 

Når det er sagt. Jeg trenger frivillige som kan være med å rekruttere flere folk til serverne. Er liten vits for meg å spytte ut XXXXkr og en 20+ timer servervedlikehold mnden hvis ingen spiller på serverne. Det samme gjelder wasteland serveren vi snakker om å sette opp. Er mye mer betryggende hvis vi er sikre på at vi får gamere til det.

 

Vi har potensiale til å bli store og folksomme, men jeg trenger hjelp hvis vi skal få det til. Hvis DU har lyst til å bidra med noe, vennligst send en PM til meg! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

:hmm: Ser ikke pointet med det. Ødelegger litt av atmosfæren egentlig.

 

Eg mener at dette absolutt er nødvendig, det gjør at flere er villige til å joine. Etter det eg har lest andre nettsteder liker spillere flest å ha med Side Chat. Eg velger heller å ha med side chat om det hjelper på antall spillere, regner med du ikke bryr deg om ting som ødelegge litt hvis vi får inn en del flere folk, hvor kjedelig er det ikke å sitte på en server med 1-3 spillere.

Lenke til kommentar

Serverne blir oppdatert til 1.7.4.3 i morgen, da jeg ikke har tid i kveld(Og serverkoden er ikke klar enda)... Begge serverne vil da bli nede i noen timer mens jeg fikser opp alle de tingene som har vært problematisk siden forrige update.

 

Når det er sagt. Jeg trenger frivillige som kan være med å rekruttere flere folk til serverne. Er liten vits for meg å spytte ut XXXXkr og en 20+ timer servervedlikehold mnden hvis ingen spiller på serverne. Det samme gjelder wasteland serveren vi snakker om å sette opp. Er mye mer betryggende hvis vi er sikre på at vi får gamere til det.

 

Vi har potensiale til å bli store og folksomme, men jeg trenger hjelp hvis vi skal få det til. Hvis DU har lyst til å bidra med noe, vennligst send en PM til meg! :D

 

Eg er absolutt med videre når det kommer til å spille på OurDayZ, en av de serverne eg får veldig god connection.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i side chat diskusjonen. Jeg ser poenget med og ikke ha det. Men iblant er det godt og føle man er flere når man spiller alene. Samt slenge en kommentar her eller der når man blir drept. Gjør det litt morsomt.

 

Side Chat gjør at flere vil spille videre når man eventuelt joiner. Hvis man har lagt seg til vanen å spille med Side Chat så blir det fort kjedelig uten. Eg spiller ikke på noe annet enn servere som er Side Chat. Føler det blir litt mer sosialt, og ikke minst som du sier litt mer morsomt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...