Gå til innhold

OurDayZ tråden - Diskuter alt om våre servere her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bug jeg merker meg er at når jeg har dødd og reconnecter for å starte på nytt så skjer det noe rart. Jeg spawner på ny plass uten noe gear, gjerne blødende og med camo skin om jeg hadde det. Det har skjedd at jeg må reconnecte flere ganger før det blir bra og jeg får en ny spawn.

 

 

Edit: Nå funker det tydeligvis ikke å reconnecte heller. Spawnet inn sikkert 5 ganger nå og jeg dør innen 2 sekunder.

 

Dette skjer med meg også, spawner igjen, gjerne på samme plass som jeg døde, med null gear og halvdød..

Lenke til kommentar

De har lagt inn noen easter eggs også ja! Dette fant jeg i en militær bunker, bak noe graphic bug. :p Fant også en snømann inni en blokk oppe i byen i går.

 

(Har ikke peiling på hvordan jeg får lagt ut bildene rett på forumet, uten å legge det på internett først, dessverre.)

 

Fantastisk!! Herregud jeg håper delene kommer i ettermiddag så jeg kan komme i gang med DayZ i løpet av helgen!

Lenke til kommentar

Men da er jeg litt stuck. Har vandret i godt over en time, uten å finne mat av noe slag. (Dette er i den sørlige delen av kartet). Så dette kartet liker jeg egentlig en del bedre enn det andre, blir mer overlevelse.

Men, må nesten spørre om det er noen som er i den sørlige delen av kartet, som kunne avse en boks med mat eller noe? :p

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar

Har serveren blitt resettet siden i går? Sånn fullstendig? Logget på nå, og da måtte jeg starte fra scratch igjen.

Nei, det du opplever er en bug. Jeg jobber med å fikse de, regner med en oppdatering på serveren i morgen.

 

 

Jeg finner ikke serveren ved hjelp av ip eller navnet. Finner derimot noe som heter "yourdayz" da :p

Legg den til i favoritter i dayzcommander. Du finner ip og port i førsteposten.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...