bjfrones Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 OK, no har eg fått spelet, og prøvd det ein del. Er ikkje heilt nøgd enno, men håpar det tek seg opp. Er jo alltid litt start-prakk med nye spel. Spesielt synest eg sporlegginga var unødig tungvint. Og - er det nokon som veit korleis du riv hus, altså hus i byane? Med "demolish"-knappen kan du jo berre rive dine eigne hus...
Bombefar Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jeg har også skaffet meg spillet. Er ikke spesielt fornøyd jeg heller. Nei, jeg vet ikke hvordan du kan rive hus i byene. Noen som vet om det går an å få opp på kartet hvilke industrianlegg som er hvor i steden for grønne flekker?
bjfrones Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ja, akkurat det fann eg då omsider ut. På menyen til venstre har du ei rute der det står "finn bygningar". Trykk der, og du får opp ein undermeny der du kan finne industriar eller byar. Bjørnar.
Ueland Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Huff å huff.. først fant jeg ut at prisen ble litt over 200, nei da må vi jo betale 70kr i toll og 50kr i mva, for et opplegg... Så ble jeg enda mer skuffet over spillet ,i manualen sier dem at tog er det beste/mest utviklete.. hvordan kan da tog kjøre oppåhverandre og ikke en gang være i nærheten av transport tyccon? ...uten signal-lys en gang, skuffende.. blir nok mer transport tyccon Men når det er sagt, brettene kan bli _store_ hvis man velger å spille på et huge map, noe som er meget nice
Desdichado Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Så enig så enig Ueland, togene burde i det minste ikke kunne passere hverandre på et spor. Da skulle de smelt slik som i TT, savner også signal lys. Men jeg nekter å la det sette en stopper for gleden ved å frakte gods og passasjerer igjen... des,OUT!
Uderzo Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg håper Chris Sawyer's Locomotion blir like bra som TTD
Ueland Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=228366 kan virke slik, thoug jeg la ikke merke til signaler..
Cybercubbe Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 De Har lagt ut patch som gjør at du kan velge om du vil spille med eller uten signal. Fikk spillet i går fra play.com. Synes det er verdt pengene .Ikke så artig uten signal det må jeg innrømme
Ueland Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 De Har lagt ut patch som gjør at du kan velge om du vil spille med eller uten signal. bra, hvis dem hører på alle ønskene fra ttd fans så kan det bli enda bedre.
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg håper Chris Sawyer's Locomotion blir like bra som TTD Locomotion ser jo kjempe bra ut. Er jo helt likt TTD bare oppussa og mye finere. Det der kan jeg virkelig glede meg til, ikke så lenge til det kommer heller ser det ut til, en uke eller noe :-) EDIT: så noen videoer av det nå, det er HELT likt TTD bare mye finere å se på, sikkert flere muligheter også. Dette gleder jeg meg veldig til nå. Endret 1. september 2004 av Hawk-Eye
alexf Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det er vel gjort en vurdering mellom business/management delen av spillet, og selve byggingen av ruter (kryssende tog, signaler ect..). Transport Tycoon hadde mye av sistnevnte. Det jeg lurer på, er om forretningsdelen av spillet er noe bra.
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har ihvertfal bestilt spillet på www.play.com kosta bare 15 pund, 180kr
Ueland Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det skal da og nevnes at Chris Sawyer og laget Transport Tycoon så det blir nok mer spillkjøp på meg. edit: Hawk-Eye: Hopper på den jeg og, så slipper man vel toll denne gangen
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Sannsynligvis gjør vi det, bestilte Soldiers: Heroes of ww2 derfra for 230kr, men jeg fikk ingen toll eller noe. Men folkens se her. http://www.gamespot.com/pc/strategy/csloco...ew_6103103.html "Years before he created the critically acclaimed and best-selling RollerCoaster Tycoon, designer Chris Sawyer made Transport Tycoon, a sublime strategy/simulation game, published by MicroProse, Now, a decade later, Sawyer looks to revisit Transport Tycoon with his newest game, the aptly named Chris Sawyer's Locomotion. We had the chance to play around with a preview version of the game to get a feel for what Locomotion is about." For 180 kroner kan dette fort bli årest spill kjøp, og da er et eventielt H-L2 kjøp inkludert.
Ueland Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 kom over en trailer nå, og det ser nesten dønn likt ut, legg og merke til at man kan ha trikker og taxier. ftp://ftp.infogrames.net/movies/ppage/LOC...comotion_30.zip
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) Noen gode nyheter. "Perhaps the most intriguing new feature in Locomotion is the ability for two players to compete against each other online, though we didn't get a chance to do that." " Locomotion should run well on a wide range of machines, including those on the low end of the spectrum." (ikke at systemkravene er noe problem for min maskin uansett :-D) "for those of you who remember the constant airplane crashes in Transport Tycoon, planes no longer crash in Locomotion. Or, if they do happen to crash, it's nowhere near the frequency with which they used to." Ser ikke ut til et spill emd mange effekter men et spill som setter gameplay foran nydelige tog o.l. Egentlig greit nok, da jeg synes slike spill krever få buggs, finnes ingen spill iv erden det er tråere med buggs i enn managerspill og byggespill. Og jeg stoler på at Sawyer og co fikser den biffen. Dog en dum ting er at man ikke kan reparere kjøretøyene lenger i følge gamespot EDIT: http://www.gamespot.com/pc/strategy/csloco...ws_6092788.html Chris Sawyer: To me, the most useful advance in technology since Transport Tycoon is the amount of processing power and memory available to the new game. I was never happy with the AI of competing transport companies in Transport Tycoon, but with around a hundredfold increase in processor power, I've been able to create much more effective and challenging opponents for players in the new game. It also meant [the new game] could handle many more transport vehicles, larger maps, and multiple-level bridges and tunnels instead of just land-based construction. Endret 1. september 2004 av Hawk-Eye
MrAHB Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Chris Sawyer:bla bla bla............... GLEDER MEG SOM EN UNGE!!!! Kom med erfaringer når dere får tak i det... -Når kommer det ut?
Ueland Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 om et par dager (ukes tid), bestilling er levert.
Desdichado Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Hold dere on topic a folkens, ingen vits i å kuppe tråden med ett dårlig spill... :!: des,OUT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå