Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Fulham


Anaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget jeg håpet på

 

Vito

 

Sagna Per Kosc Verm

 

Arteta Coq

 

Theo Poldi Ox

 

Giroud

 

 

 

Det virkelige laget

 

Vito

 

Sagna Per Kosc Verm

 

Arteta Coq

 

Theo Santi Poldi

 

Giroud

 

Substitutes: Szczesny, Jenkinson, Santos, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, Chamakh.

Endret av Payung
Lenke til kommentar

I midtuka sier Wenger både Cazorla og Podolski er slitne, men sannelig får de nok en gang starte.

Skulle heller sett Arshavin inn for Cazorla og Ox inn for Podolski.

 

Men har trua og ser for meg vi sliter oss inn til en 2-1 seier.

 

Samtidig som han også mislikte at Wilshere ble kalt opp til landslaget, men vi vet jo alle at hvis han hadde vært tilgjengelig mot Fulham i dag så hadde Wenger spilt han. Han kjørte han i grunnen forrige gang og er i ferd med å gjøre det igjen. Spilte 30-35 minutter lenger mot Schalke enn hva han burde gjort også f.eks.

 

Kan skjønne at han ikke dropper Cazorla da han og Arteta er et hode over alle andre på laget vårt (minus Mertesacker), men at han ikke dropper Podolski som har vært forferdelig svak og attpåtil er sliten er bare svakt av manageren. Er ikke uten grunn til at tilliten min til Wenger minker mer og mer for hver kamp som går.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Synes vel ikke Wilshere er brukt for mye jeg da. Fyren virker godt trent og tilbake 100% fra skaden så greit å la han få match treningen.

 

Cazorla er i form mange hoder over, men han har ikke vist mye form de siste 3-4 kampene, og kunne kanskje hatt godt av å starte på benken.

Arshavin kan kle den rollen han også med stort hell, og jeg mener vi burde la han få noen sjanser da jeg gjerne ser han bli i klubben.

 

 

Wenger har fortsatt min tillit 100% ;)

Lenke til kommentar

Synes vel ikke Wilshere er brukt for mye jeg da. Fyren virker godt trent og tilbake 100% fra skaden så greit å la han få match treningen.

 

Cazorla er i form mange hoder over, men han har ikke vist mye form de siste 3-4 kampene, og kunne kanskje hatt godt av å starte på benken.

Arshavin kan kle den rollen han også med stort hell, og jeg mener vi burde la han få noen sjanser da jeg gjerne ser han bli i klubben.

 

 

Wenger har fortsatt min tillit 100% ;)

 

Wilshere har vært ute i 17 måneder og var 85% (ifølge Wenger) mot Norwich og var helt utslitt etter 55 minutter. Ble tatt av banen etter et par-og 60. Deretter ble han hvilt i midtuka og spilte 70 veldig intense minutter på Old Trafford på lørdag før han fikk 89 intense minutter igjen mot Schalke på tirsdag til tross for at han virket helt død få minutter etter andreomgangen var igang.

 

Noe av det viktigste er å matche spillere som har vært ute såpass lenge (og er såpass unge) forsiktig. Dette har ikke skjedd med Wilshere fordi Wenger solgte Song og satset på at Diaby ville holde seg skadefri. Noe som også fører til at vi ikke kan spare spillere som Arteta og Cazorla. I mine øyne nok et grovt feiltak av Wenger.

 

Arshavin kler rollen med godt hell, men har fortsatt ikke startet noen kamper annet enn ligacupen. At Wenger fortsatt ikke ser at Podolski i sin elendige form og kantrolle burde få noen kamper på benken er ytterst svakt.

 

Vårt svakeste lag på mange mange sesonger til tross for at vi aldri har vært i en bedre økonomisk situasjon og det er ikke nødvendigvis fordi spillermaterialet så altfor ille, men fordi manageren ikke evner å utnytte spillerene sine på best mulig måte.

 

Kan virkelig ikke skjønne at du har 100% tillit til han, men men orker ikke å diskutere det mer mtp. at det er en kamp jeg nesten må følge med på ;)

Lenke til kommentar

Kan virkelig ikke skjønne at du har 100% tillit til han, men men orker ikke å diskutere det mer mtp. at det er en kamp jeg nesten må følge med på ;)

 

Det har vel uansett vært diskutert nok. Fansen er delt i det synet, og ingen av sidene virker å argumentere på en måte som betyr noe fra eller til for de på hver side :)

 

Det har han vært hele veien! Problemet er bare at han bare har fått omtrent 3 gode innlegg og 3 gode cornere slått mot seg i sin Arsenal karriere. :p

 

haha, word!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...