TBJ Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 Hei Er på LAN og har lånt min sønns profil på Battlefield 3. Jeg er relativt ny på dette spillet og han ble litt irritert da jeg sa at "jeg skulle låne spillet" (og dermed basta), pga. han ville ikke at "jeg ranket opp...."(?) Ok. Finnes det mulighet til å unngå det og evt. hans stat.?
TheNarsissist Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 Haha, konge far/sønn forhold. Var så vidt jeg fikk min bilinterisserte far til å teste Need for Speed.
Dassen Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 (endret) Det er ikke mulig i utgangspunktet, men det er mulig det finnes servere uten XP. Da må du i tilfelle søke i server browseren og sjekke om du finner noen. Forøvrig ganske sært at du ikke får ranke opp. Er jo ikke som om han går glipp av noe spesielt om du gjør det. Flyttet tråden til riktig kategori Endret 9. november 2012 av Dassen
TBJ Skrevet 9. november 2012 Forfatter Skrevet 9. november 2012 (endret) Det er ikke mulig i utgangspunktet, men det er mulig det finnes servere uten XP. Da må du i tilfelle søke i server browseren og sjekke om du finner noen. Forøvrig ganske sært at du ikke får ranke opp. Er jo ikke som om han går glipp av noe spesielt om du gjør det. Flyttet tråden til riktig kategori Vi har faktisk leid en server hos Multigamer.no, for å slippe å bli grisebanka av 14-åringer.... (vi er på "godt voksent"-LAN) Vi har enda ikke startet, så derfor spør jeg kanskje dumt.. Kan man unngå det med privat leid server, som sånn vi har leid? Endret 9. november 2012 av TBJ
Dassen Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 Hvis du huker av på ranked så skal du ikke ranke opp:
TBJ Skrevet 9. november 2012 Forfatter Skrevet 9. november 2012 Hvis du huker av på ranked så skal du ikke ranke opp: Takk!!! :-) ...men hvor finner jeg dette? Innstillinger i BF3 eller på serveren vi leier?
Dassen Skrevet 9. november 2012 Skrevet 9. november 2012 Jeg har ikke satt opp en server i BF3 før, så det vet jeg ikke. Screenshotet er bare fra Server Browseren i spillet. Stiller du inn Server Filter slik, kommer bare servere uten XP points opp
TBJ Skrevet 10. november 2012 Forfatter Skrevet 10. november 2012 Jepp. Fikk fiksa det. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå