Gå til innhold

[Løst] Crossfire 7970 eller ikke


oivindwold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva består resten av maskinen din av?

 

Og hvis du ikke har gjort det, så prøv nyeste 12.11 Beta 4 driver, denne booster fps'en betraktelig i BF3!

 

Her er mine innstillinger på mine 7970 Crossfire, jeg har mer eller mindre 120 fps hele tiden, men drop kan forekomme selvsagt.

post-49079-0-11108700-1352412161_thumb.jpg

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Hva består resten av maskinen din av?

 

Og hvis du ikke har gjort det, så prøv nyeste 12.11 Beta 4 driver, denne booster fps'en betraktelig i BF3!

 

Her er mine innstillinger på mine 7970 Crossfire, jeg har mer eller mindre 120 fps hele tiden, men drop kan forekomme selvsagt.

 

Hei!

 

Nå skal maskinvaren min vises under innleggene mine. Takk for drivertips! Jeg kjører absolutt alle instillinger på fullt på grafikken(inkludert vsync og fov på 90) og fps'en holder seg stort sett rundt 60. Men på multiplayer i f.eks tanks så dropper det nesten til 30 av og til. Får du drops under 60 hvis du kjører absolutt alt på fullt? Og er du ellers fornøyd med crossfire?

Endret av oivindwold
Lenke til kommentar

er ikke fps'en høyere enn det uten ultra på alt? det er fpsen jeg har med alt på ultra og fov på 90...(kjjører to 680)

 

fps er cappet (låst) til 119 (har 120Hz skjerm). Jeg kunne nok kjørt alt på ultra og ikke tapt noe særlig fps, utenom Mesh, som er den som stjeler mest fps hos meg.

 

Men å kjøre alt på Ultra å konstant ha 119 fps i BF3, er det ingen oppsett idag som klarer, på visse map så ja kansje, men større map med 32/64 spillere og B2K, ikke sjangs.

 

 

Hei!

 

Nå skal maskinvaren min vises under innleggene mine. Takk for drivertips! Jeg kjører absolutt alle instillinger på fullt på grafikken(inkludert vsync og fov på 90) og fps'en holder seg stort sett rundt 60. Men på multiplayer i f.eks tanks så dropper det nesten til 30 av og til. Får du drops under 60 hvis du kjører absolutt alt på fullt? Og er du ellers fornøyd med crossfire?

 

Det KAN droppe ned ganske mye, men under 60 på Crossfire skal mye til, men jeg har sett 70 tallet mener jeg. Men det er lenge siden jeg har prøvd å kjøre alt på Ultra.

 

Men prøv 12.11 driveren, du kommer til å bli postitivt overasket :)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

fps er cappet (låst) til 119 (har 120Hz skjerm). Jeg kunne nok kjørt alt på ultra og ikke tapt noe særlig fps, utenom Mesh, som er den som stjeler mest fps hos meg.

 

Men å kjøre alt på Ultra å konstant ha 119 fps i BF3, er det ingen oppsett idag som klarer, på visse map så ja kansje, men større map med 32/64 spillere og B2K, ikke sjangs.

 

 

 

 

Det KAN droppe ned ganske mye, men under 60 på Crossfire skal mye til, men jeg har sett 70 tallet mener jeg. Men det er lenge siden jeg har prøvd å kjøre alt på Ultra.

 

Men prøv 12.11 driveren, du kommer til å bli postitivt overasket :)

 

Heisann. Har installert driveren. Virket som om det flyter mer nå ja! Men får fremdeles drops til ~30fps~ når tanksen sprenger f.eks. Men hva er b2k? Over 2000x... i oppløsning?

Lenke til kommentar

fps er cappet (låst) til 119 (har 120Hz skjerm). Jeg kunne nok kjørt alt på ultra og ikke tapt noe særlig fps, utenom Mesh, som er den som stjeler mest fps hos meg.

 

Men å kjøre alt på Ultra å konstant ha 119 fps i BF3, er det ingen oppsett idag som klarer, på visse map så ja kansje, men større map med 32/64 spillere og B2K, ikke sjangs.

 

 

 

 

Det KAN droppe ned ganske mye, men under 60 på Crossfire skal mye til, men jeg har sett 70 tallet mener jeg. Men det er lenge siden jeg har prøvd å kjøre alt på Ultra.

 

Men prøv 12.11 driveren, du kommer til å bli postitivt overasket :)

 

neida mine 680 vannkjølt og overklokket kjører 120 fps fint avg. men er nede i 87 på det aller værste med b2k og 64 spillere på gulf of oman of strike at karkand. ULTRA 90 FOV.

Lenke til kommentar

neida mine 680 vannkjølt og overklokket kjører 120 fps fint avg. men er nede i 87 på det aller værste med b2k og 64 spillere på gulf of oman of strike at karkand. ULTRA 90 FOV.

 

Nå er det ikke kun B2K og 64 spillere det dropper, det dropper fint på Vanilla map også, det kommer helt ann på hvor mye som skjer. Flyr du over bygninger og det skjer mye på samme plass dropper det, dette gjelder de fleste map. Men man merker dette ekstra godt hvis man kjører Heli og til dels jet, er man infanteri, så får man ikke så mye av disse droppene.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Hei!

 

Nå skal maskinvaren min vises under innleggene mine. Takk for drivertips! Jeg kjører absolutt alle instillinger på fullt på grafikken(inkludert vsync og fov på 90) og fps'en holder seg stort sett rundt 60. Men på multiplayer i f.eks tanks så dropper det nesten til 30 av og til. Får du drops under 60 hvis du kjører absolutt alt på fullt? Og er du ellers fornøyd med crossfire?

 

Har du vsync på? Jeg bruker den kun om det "flimrer" veldig veldig på skjermen.

 

Jeg får mer flyt i spill (høyere fps) med vsync avslått, har 60hz skjerm.

Lenke til kommentar

Flyter spillet bedre hos deg dersom du har den avslått? Om det ikke er VELDIG ille så bruker jeg vsync sjeldent..

 

Om jeg husker riktig så burde du absolutt ikke bruke vsync om du har 120hz skjerm.. Mulig jeg tar feil her..

 

Heisann. Ja får høyere framerates i bf3 da vsync låser maks frameraten min til 60.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre 2 ting.

 

 

1:

Vente til nyåret da HD89xx serien kommer ut.

 

 

2:

Kjøre crossfire nå. Ser du skriver du sikkert kommer til å vannkjølere kortet, da må du har standard kortet med stock kjøler.

 

Hei Sveibuen! HAr vurdert å sende det tilbake det nye 7970'et og vente på 8970. Vet du når på nyåret den nye serien kommer ut og hvor mye raskere det blir ca? Og jeg har allerede vannkjøling på det gamle 7970 kortet mitt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...