Gå til innhold

I have a dream...


Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske jeg bare kunne gå inn på nettet, klikke på en side med damer, velge plagg, accessoires, tilleggstjenester, og så få kjørt dem på døra uten å måtte snakke mye med dem. De har GPS sporer på seg, for egen sikkerhet. De ville være behagelige, profesjonelle, og jeg kunne valgt selv om de skulle vært dominerende eller omsorgsfulle. Runde, tynne, atletiske, puddinger, alt kunne velges. De kunne være diskre, og de kunne være skikkelig horete. Jeg hadde på forhånd betalt innmelding, og avtalt regelmessig testing av kjønnssykdommer. Jeg hadde fått rabatter som fast kunde. Jeg kjenner jeg blir kåt av å skrive om dette. Jeg ønsker alle menn som har kone, samboer, eller kjæreste, og som nekter resten av oss damer, selv når vi betaler for det, dit peppern gror.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samtidig må jeg innrømme at tanken på å skulle ha sex med noen som ikke har lyst til å ha sex med meg er utrolig lite pirrende.

 

Ditto! :)

 

Jeg er alltid kald og kontant avvisende når prostituerte fotfølger meg. Mine gifte venner derimot, har problemer med å gi et klart svar, er nølende og smiler brydd. Når vi igjen blir alene går praten lystig om hvor fantastisk det ville vært med en hyrdestund med en av disse fysakene. Jeg forstår det ikke. Selv får jeg innovertiss av tanken på at det kanskje bare er få minutter siden forrige kunde trakk seg ut. :)

Endret av twb
Lenke til kommentar

Hvordan to mennesker handler for å få seg sex får være en sak dem imellom, så lenge det er frivillig.

 

Beklager å være ufyselig, men noen spørsmål må stilles:

- far og voksen datter, er det greit?

- mor og sønn?

- bror og søster?

- prest og korgutt?

- meg og din mor?

- din far og voksen søster?

- osv. ... :)

 

Hvis du er helt uberørt av slike forhold, så er det nesten utrolig. Hvis ikke så føler du faktisk at det angår deg. Hvorfor det, i så fall?

Endret av twb
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg bare kunne gå inn på nettet, klikke på en side med damer, velge plagg, accessoires, tilleggstjenester, og så få kjørt dem på døra uten å måtte snakke mye med dem.

 

Umiddelbart slår det meg at dette er en veldig god forretningsidé. Ikke det at jeg har ønske eller behov for en slik tjeneste, men hvis, så ville jeg gjerne kunne valgt fra øverste hylle og i tråd med egen fantasi. Det må da finnes noe sånt der ute allerede? Ideen er for genial til at ingen har tenkt på dette før.

 

Moralen i saken er et annet kapittel, selvsagt. Min gode oppdragelse forbyr meg å delta i slik skitten business.

Lenke til kommentar

Umiddelbart slår det meg at dette er en veldig god forretningsidé. Ikke det at jeg har ønske eller behov for en slik tjeneste, men hvis, så ville jeg gjerne kunne valgt fra øverste hylle og i tråd med egen fantasi. Det må da finnes noe sånt der ute allerede? Ideen er for genial til at ingen har tenkt på dette før.

business.

 

Eskorter mener du?

Lenke til kommentar

Hvordan to mennesker handler for å få seg sex får være en sak dem imellom, så lenge det er frivillig.

 

Beklager å være ufyselig, men noen spørsmål må stilles:

- far og voksen datter, er det greit?

- mor og sønn?

- bror og søster?

- prest og korgutt?

- meg og din mor?

- din far og voksen søster?

- osv. ... :)

 

Hvis du er helt uberørt av slike forhold, så er det nesten utrolig. Hvis ikke så føler du faktisk at det angår deg. Hvorfor det, i så fall?

Jeg er helt uberørt av slike forhold. Har aldri vært med på incest. Føler heller ikke at det angår meg. Hvorfor ikke bare gi faen? Det er ikke godt å si om det er barnevernet, som summa summarum lager mest faenskap, eller om det er incestforhold som kunne vært stoppet av barnevernet.

Det er sikkert en måte man kan lage sexbusiness på, ved å skulle simulere incest.

 

Men nok om hva jeg driter i.

Staten pusher ut enorme mengder i støtte, bare jeg sier jeg har depresjon. Staten betaler for medisiner, staten betaler for innleggelser ved psykiatrisk avdeling, staten betaler for tiltak som kan få meg i bedre form, eller behandle meg når formen er ræva, og jeg har fått muskel og skjelettlidelser.

 

Men sex og mangel på ensomhet er noe av det viktigste for psykisk helse! Så hvorfor betaler ikke staten for horer til:

- folk som er for stygge/for lite alfa/for sjenerte/for feite/for pinglete til å få seg noe?

- folk som er handicappede, som ingen ellers ville hatt seg med.

- folk som ligger lenket til senga med kreft på sykehus.

 

Jeg betaler skatt så det ljomer. Og for å få lov til å bli flådd av skatt, så må jeg jobbe et ulovlig antall timer, og så bruke resten av fritida på å lese, slik at jeg ikke får sparken. Alt dette så staten skal få tyne meg, fordi det er urettferdig at noen har mye og noen har lite. Vi bedriver utjamning, som de røde snakker om.

 

Hvor faen er dette utjamningen når det gjelder sexkapital? Hvor faen er de statlige tiltakene som skal fordele mer sex til de som ikke får seg noe? Det er da verre å være en seksuell taper, enn å ikke ha råd til flæshy BMW. Både nytelses og statusmessig.

Lenke til kommentar

Beklager å være ufyselig, men noen spørsmål må stilles:

Ikke noe ufyselig med spørsmålene. Om man synes slike forhold er ufyselig er en annen sak. Men nå er vi klart inne på en typisk forumdiskusjon av type "slippery slope". Det går utmerket godt an å være for prostitusjon mellom voksne uten å være for pedoseksuelle forhold, som i eksemplet prest/korgutt.

 

De som kjenner meg fra forumet vet at jeg har en viktig begrensning i denne sammenheng. Jeg gidder ikke å gjenta den hver gang, men her er den: Sex er allright så lenge det skjer mellom likeverdige voksne mennesker som begge er istand til å gi et informert samtykke. Det utelukker barn og psykisk utviklingshemmede, og det utelukker misbruk av autoritet eller omsorgsrolle.

 

Så la oss se:

 

- far og voksen datter, er det greit?

Nokså utenkelig for meg, som har en voksen datter. Men forutsatt at datteren allerede var voksen og uavhengig i det forholdet oppstod, så hvorfor ikke? Det viktige her, rent prinsipielt, er at forholdet ikke oppstår på grunn av et avhengighetsforhold der faren utnytter sin posisjon som omsorgsperson eller noen form for utilbørlig press. ("Sex, eller så kan du glemme arven." Edit: Som Austrian Economist påpeker kan jo det sies å være en form for prostitusjon.)

 

- mor og sønn?

Ditto. Jeg synes det også høres ut som et usunt forhold, men det er bare min mening.

 

- bror og søster?

Ditto. Så lenge de er voksne når forholdet oppstår.

 

I alle disse tre tilfellene er det vanskelig å se for seg at forholdet skal oppstå uten nettopp forutgående avhengighet fra barndommen/ungdommen. At en bror og en søster plutselig skal begynne å ha sex med hverandre i voksen alder er usannsynlig.

 

Det finnes et viktig aber i slike familieforhold: De bør ikke få barn, siden sjansen for fødselsdefekter er uforholdsmessig stor.

 

- prest og korgutt?

Nei. Barn (og så kan man diskutere hvor lenge man er "barn") er som nevnt over ikke istand til å gi et selvstendig samtykke, og skal heller ikke utsettes for press til slike samtykker fra autoriteter og/eller omsorgspersoner. Presten er begge deler og skal derfor holde fingrene av fatet.

 

Men presten og klokkeren derimot: Gjerne for meg. To korgutter også, så lenge de er gamle nok til det. (Edit: Og det behøver ikke være så veldig gammelt, så lenge de er jevnaldrende. Guttesex er ikke farlig, så lenge de ikke har kjønnssykdommer.)

 

- meg og din mor?

Nå døde min mor i 1989, og er kremert, så det er en svært teoretisk problemstilling. Men om hun fortsatt var i live, hadde sansen for gutter på din alder, og omvendt, (nå vet jeg ikke hvor gammel du er), så hadde det vært en sak dere imellom. Min far hadde vel også hatt et ord med i laget, men han er heller ikke i live lenger.

 

Så kunne det godt hende at jeg synes du var enten en drittsekk eller en grepa kar, det vet jeg heller ikke siden jeg ikke kjenner deg. Det hadde vært avgjørende for hva jeg høyst subjektivt synes om ideen.

 

- din far og voksen søster?

Jeg ville ikke likt det, tror jeg, men det hadde igjen vært deres valg, gitt at de faktisk var voksne når forholdet oppstod. Nå var min far og søster på motsatte ytterlighet på slutten, de var ikke på talefot. Jeg likte ikke det heller.

 

- osv. ... :)

Hva da, osv? Jeg har jo noen flere eksempler:

- Mann og mann?

- Kvinne og kvinne?

- Neger og norsk jente?

 

Alle sammen eksempler som det ennå finnes folk som synes er like ekle som de nevnte. (Det startes knapt en tråd om homofili her på forumet hvor homofili ikke sammenlignes med pedofili.)

 

Hvis du er helt uberørt av slike forhold, så er det nesten utrolig. Hvis ikke så føler du faktisk at det angår deg. Hvorfor det, i så fall?

Det er mye rart som berører meg, og der følelser står i fare for å frontkollidere med intellekt. Da prøver jeg å tråkke på bremsen og la intellektet få forkjørsrett. Og ja, det er mye rart vi mennesker føler at angår oss. Det er derfor vi leser Se & Hør og annen skvalderpresse.

 

Premisset ditt er feil: At det ikke angår meg betyr ikke at det ikke berører meg. Det gjelder her som i andre sammenhenger: Det er mye rart som støter folk, meg også, men da får vi bare blir støtt. Så lenge noe ikke skader andre, så får Kardemommeloven gjelde.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor faen er dette utjamningen når det gjelder sexkapital? Hvor faen er de statlige tiltakene som skal fordele mer sex til de som ikke får seg noe? Det er da verre å være en seksuell taper, enn å ikke ha råd til flæshy BMW. Både nytelses og statusmessig.

 

Det har jeg faktisk lurt på selv. "traveldag" mente at sex ikke ble sett på som samfunnsøkonomisk lønnsomt eller noe slikt. Siden det ikke blir sett på som samfunnsøkonomisk lønnsomt, så er det heller ingen grunn til at det skal være utjevning når det gjelder sex. Men penger derimot...

Lenke til kommentar

Det viktige her, rent prinsipielt, er at forholdet ikke oppstår på grunn av et avhengighetsforhold der faren utnytter sin posisjon som omsorgsperson eller noen form for utilbørlig press. ("Sex, eller så kan du glemme arven.")

 

Dette blir da bare en form for prostitusjon, så for min del ville ikke jeg ønsket å hindre en slik situasjon i å oppstå ved bruk av trusler(lovverket).

 

Om datteren derimot er meget ung, og ikke har en utviklet mental kapasitet til å forstå hva sex er osv. så ville jeg sett på en slik situasjon som en form for voldtekt.

Lenke til kommentar

Dette blir da bare en form for prostitusjon, så for min del ville ikke jeg ønsket å hindre en slik situasjon i å oppstå ved bruk av trusler(lovverket).

Ja, jeg tenkte på den innvendingen når jeg skrev det. Det blir en litt annen diskusjon, dog, fordi det rokker ved dagens prinsipp om livsarvinger. Kanskje burde ingen ha krav på arv etter sine foreldre, men det kan vi diskutere et annet sted.

 

Edit: Men har lagt det til i innlegget mitt.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...