Gå til innhold

Nettet detter ut hele tiden (DIR-655)


Anbefalte innlegg

I det siste så har jeg slitt med internett hjemme.

Vi har GET bredbånd og routeren vi har er DIR-655, hvor nyeste firmware er installert.

 

Nettet detter ut selv om det står at det er tilkoblet, både trådløst og med kabel. Eneste løsning er å restarte routeren. Men det blir litt kjedelig å gjøre det hver time.

 

Har hatt routeren i ca. 1 år, har den allerede begynt å svikte?

 

Noen som har hatt lignende problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem her med min Dlink (635) . Etter å ha lest rundt på nett og oppdatert firmwaren, kjøpte jeg en ny netgear siden jeg trodde problemet var der. Nå har jeg kobla opp ny og nettet ramler ned med 2-3 minutts mellomrom.

 

Har du fått noen forbedring?

 

( Nettet ramla ned og kobla opp igjen 1 gang mens jeg skrev de få setningene over )

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem her med min Dlink (635) . Etter å ha lest rundt på nett og oppdatert firmwaren, kjøpte jeg en ny netgear siden jeg trodde problemet var der. Nå har jeg kobla opp ny og nettet ramler ned med 2-3 minutts mellomrom.

Har du fått noen forbedring?

( Nettet ramla ned og kobla opp igjen 1 gang mens jeg skrev de få setningene over )

Jeg skal kjøpe ASUS RT-N66U neste uke, håper problemet forsvinner da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har det vært stabilt en stund, etter at jeg satt "802.11" Mode til "Mixed 802.11n and 802.11g"

 

Hastigheten er ustabil da, kan kanskje ha noe med at routeren er to murvegger unna?

Bruker også USB dungle fra Belkin. Med HomePlug får jeg bare 10mbps..

 

edit: i spoke too soon :nei2:

Endret av Mystikal1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...