Gå til innhold

Test: Huawei Ascend D Quad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på denne, på papiret har telefonen fantastisk bang for buck og i motsetning til optimus 4x så har den åpen bootloader!

 

Men.. telefonen har Custom SOC så sannsynligvis ser den aldri CM10-11, samtidig så har Huawei ikke noen god rykte når det gjelder software.

 

Tror jeg venter, hvis CM10 og custom roms dukker opp til telefonen så blir det automatisk kjøp. Custom rom fikser sikkert kamera software og alle andre småbugs som Huawei telefoner alltid sliter med.

Endret av kalden
Lenke til kommentar

Eirik, du må ta i betraktning at LG er håpløse til å oppdatere telefonene sine. Hadde heller valgt denne om jeg skulle kjøpt smarttelefon i denne prisklassen.

 

Hørt om Custom Rom?

 

Selvsagt. Men den løsningen er ikke noe for ordinære brukere. Det er heller ikke noe godt argument, da det produsenten av telefonen som skal sørge for dette og ikke sluttbruker.

Lenke til kommentar

Eirik, du må ta i betraktning at LG er håpløse til å oppdatere telefonene sine. Hadde heller valgt denne om jeg skulle kjøpt smarttelefon i denne prisklassen.

 

Det er jo Huawei også da, så akkurat det argumentet der går ikke i noen sin favør. Kan nevne at jeg har Huawei U8800 og kjøpte den med Android 2.2. Ble lovet oppdatering til 2.3 i nær fremtid. Denne oppdateringen kom vel 8 måneder etter at den ble lovet.

Lenke til kommentar

Har sett frem til denne telefonen lenge, og testen er vel egentlig som forventet.

 

Det jeg lurer på er:

Er det testens data (prosessor på 1,5 GHz) eller Elkjøp/Lefdals data (prosessor på 1,4 GHz) som er riktig?

 

...og når kommer XL-versjonen med stort batteri?

Det er denne versjonen som er testet i mange utenlandske magasiner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Svak belysning i snarveisfeltet er ihvertfall en positiv ting for min del. Det verste jeg vet er kraftige lys på snarveisfeltet. På min S3 har jeg skrudd lysene av helt, å dimme de helt ned hadde vært enda bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...