Gå til innhold

Illuminati, et trussel for verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de finnes akk som the company

The company finnes i en fantasiverden, så joda, du er inne på noe der :thumbup:

 

Men som sagt, du velger å tro, da har du også friheten til å velge å tro på den konsekvensen det evt. får også, samt velge å tro hva de står bak og ikke.

Valget er ditt.

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Konklusjonene kommer 11 minutter ut video

http://www.youtube.c...d&v=_nzpBJdUvgk

 

Hva skal man navngi disse folkene som?

 

Illuminati? Jeg kaller dem "globalister". Ikke så viktig hva man kaller dem, vi snakker om det samme uansett.

 

En liste over globalister som omtales

 

L. Paul Bremer

 

Henry Kissinger = main globalist

Alexander Haig = globalist

L. Paul Bremer = globalist

 

Jeffrey Greenberg

 

Jeffrey Greenberg er sønn av Maurice R. Greenberg

 

 

Trilateral Commission = globalister

Council on Foreign Relation = globalister

AIG = globalistisk firma tilknyttet etterrettning

Maurice R. Greenberg = globalist

Jeffrey Greenberg = globalist

 

Richard A. Clarke

 

Richard A. Clarke = globalist

 

John P. O'Neill

 

John P. O'Neill = globalist

 

AbleDanger = en etterretningsoperasjon relatert til folk som Mohammed Atta og KSM

6 TB av AbleDanger dokumenter ble destruert

 

Alle (unntatt en) av potensielle fløyteblåserne med bevisene de skulle presentere døde i WTC da de skulle møte L. Paul Bremer og Jeffrey Greenberg. L. Paul Bremer og Jeffrey Greenberg var ikke tilstede på møtet. Videoen gir endel hint om hvordan hvitvasking av narkopenger foregår og hvem som tjener på narkotrafikken i verden. AIG var tungt inne i narkohandel.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er også globalister, noe skikkelig dritt.

 

http://www.cmiatl.com/about.html

http://www.lead411.c...the_244012.html

 

http://wikispeaker.c...?speakerid=4968

Mr. Blythe and CMI offered onsite crisis consultations to more than 200 companies in the aftermath of the September 11 terrorist attacks, as well as for the 1993 World Trade Center bombing, the 1995 Oklahoma City bombing, Hurricanes Andrew and Katrina, corporate and commercial air crashes, Ecuadorian jungle rescue of kidnap and ransom hostages 2001, Coca Cola truck/bus crash in Texas that killed 23 school children in 1989, earthquakes in Los Angeles and San Francisco, and multiple workplace shootings

 

Alle med posisjoner som deltar her blir "verified" globalister.

 

Europabevelgelsen blir søndagsskole mot disse folkene.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Så, alt som ligner øye, sola, trekant/pyramide, pentagram, alt okkult, "rock on"-tegnet, 9 11eller noe som ligner/kan tolkes som noe av det er tegn illuminate bevist plasserer ut, for å holde seg skjult, dermed få mer makt?

Høres spesiellt ut å legge ut milliarder på tegn på at de finnes, mens det de vil mest er å holde seg skjult :hmm:

Men igjen, mesteparten av verden ser ut til å være med mtp. omfanget, så da er det vel ikke så nøye...

 

Snedig at tegnene deres går helt tilbake til pyramidene i Egypt, kanskje det var de som startet det?

Lenke til kommentar

Så, alt som ligner øye, sola, trekant/pyramide, pentagram, alt okkult, "rock on"-tegnet, 9 11eller noe som ligner/kan tolkes som noe av det er tegn illuminate bevist plasserer ut, for å holde seg skjult, dermed få mer makt?

 

Vi som støtter oss på politisk analyse er ikke mye opptatt av symbolanalyse. Når det er sagt så er de helt fanatisk på numerologi. Viktige hendinger skal ha rett dato: Jeg sjekket Versalles-traktaten og oppdager noe jeg ikke visste om: "It was signed on 28 June 1919, exactly five years after the assassination of Archduke Franz Ferdinand."

 

Her er eksempel på "logikk" postet av en av ekspertene på numerologi

 

Bab-IluGateofGod.jpg

 

 

De har en kodeks som er er litt annerledes enn det vi er vant til. En prosedyre skal visstnok følges før viktige hendinger iverksettes. Hva som kommer til å skje skal signaliseres først, forståelig for dem som skjønner seg på slikt.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Illuminati eksisterer ikke som det en gang gjorde, og disse konspirasjonsteoriene er bare oppspinn.

 

Er det btw noen som vet hvor man kan få lest de dokumentene tyskerne ga ut etter de fengslet alle? Husker jeg hørte om at det var mange dokumenter som ble offentliggjort.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg syntes temaet var ganske interessant for en del år siden, men siden den tid har konspirasjonsteoretikerne mer enn lyktes med å overbevise meg om at de tar feil. Når man bruker så mye energi og er så sikker i sin sak, og likevel ikke har bedre bevis enn at Gaga holder seg for øyet osv. føler jeg meg egentlig ganske trygg.

 

Forresten, er en Iron Maiden video som er full av slik symbolikk som jeg stusser over at ikke får mer oppmerksomhet fra "sannhetssøkerne". Ta en titt.

Lenke til kommentar

Jeg ser at du ikke fant en eneste "avhopper" som kunne bekrefte noe som helst. Svakt jobbet (eller viljen manglet totalt :( )

 

Men du må da i det minste ha funnet en avhopper fra "konspirasjonsteoretikerne", som avslører deres spill? Eller fant du ikke det heller....

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg ser at du ikke fant en eneste "avhopper" som kunne bekrefte noe som helst. Svakt jobbet (eller viljen manglet totalt :( )

 

Men du må da i det minste ha funnet en avhopper fra "konspirasjonsteoretikerne", som avslører deres spill? Eller fant du ikke det heller....

 

Siste avsnittet ditt gir ikke mening i forhold til det jeg har skrevet. Prøv igjen ;)

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Siste avsnittet ditt gir ikke mening i forhold til det jeg har skrevet. Prøv igjen ;)

 

Som for Scientologene og Jehovas Vitne, det må da være greitt å finne noen som har hoppet av "konspirasjonsmiljøet", som faktisk ble helbredet fra tvangstankene ... og som slapp unna det konstante presset for å kjøpe vitaminer og "survival kits"?

 

Det må da være noen medlemmer der som har oppdaget det samme som du, alt dette bedraget de blir utsatt for?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...