Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i november (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har allerede brukt alt for mange timer på Planetside 2. Håper bare de klarer å få optimalisert spillet litt før realese, er kjedelig å havne under 20fps når det er et stort slag.

 

Tror muligens at jeg blir å kjøpe Black Ops 2. Blir å vente litt etter realese så man får sett litt gameplay på Youtube.

Lenke til kommentar

Planetside 2 ser ut til å kunne bli den mest episke utgivelsen dette året, med massive brett som får de store brettene i bf3 til å se ut som close-quarter :p i tillegg er motoren griselekker med fyldige farger og passe mengde effekter (i motsetning til bf3 som har skikkelig overkill lyseffekter) samt en gjennomført futuristisk stil :D håper bare spillet lever opp til forventningene, men siden jeg kun har sett gameplay og ingen trailer så tror jeg ikke fallhøyden er så stor.

 

Planetside 2 er sykt rått. Kom meg i betaen og jeg mener dette er den nye kongen av store kart med kjøretøy og infanteriekamp. Arvtargeren til Battlefield, siden BF3 skuffet voldsomt.

 

Det som er det råeste i PL2 er at du føler deg som en liten brikke i et stort spill, ettersom du bare er én av 2000 spillere. Teamwork er alt, faktisk så er det viktigere enn i Battlefield.

 

Veldig bra gjennomført hittil, god skytemotor som føles veldig kjent fra andre spill, gode mekanikker, masse kjøretøy, kule kart og noe av det beste samarbeidet jeg har vært med på i ett spill. (I går kjørte vi gjennom kartet med platoon bestående av 4 squads som ar tilsammen over 35 stykker. Det var legendarisk :D )

Lenke til kommentar

Football Manager 2013 er så sykt full av bugs, er nesten ikke vits å kjøpe det.Ikke særlig mye nytt i det spillet heller.

Du er klar over at det er en beta versjon av spillet du spiller om du spiller det nå? smak litt på ordet, beta... det betyr ikke at det er ett fullverdig produkt enda..

Lenke til kommentar

Planetside 2 er sykt rått. Kom meg i betaen og jeg mener dette er den nye kongen av store kart med kjøretøy og infanteriekamp. Arvtargeren til Battlefield, siden BF3 skuffet voldsomt.

 

Det som er det råeste i PL2 er at du føler deg som en liten brikke i et stort spill, ettersom du bare er én av 2000 spillere. Teamwork er alt, faktisk så er det viktigere enn i Battlefield.

 

Veldig bra gjennomført hittil, god skytemotor som føles veldig kjent fra andre spill, gode mekanikker, masse kjøretøy, kule kart og noe av det beste samarbeidet jeg har vært med på i ett spill. (I går kjørte vi gjennom kartet med platoon bestående av 4 squads som ar tilsammen over 35 stykker. Det var legendarisk :D )

 

Ja jeg klarer nesten ikke å vente lenger, har så lyst å prøve det. Samtidig har jeg vel ca 30 spill som jeg kan spille til planetside 2 lanseres så prøver å vente til da, slik at jeg kan teste ut spillet uten å betale på forhånd. Med 2000 spillere så skulle jeg tro at lonewolfs ikke får gjort noe nevneverdig, lagarbeid blir alfa omega slik det skal være i et slikt spill.

 

Høres så utrolig fett ut, dere var over 35 spillere som rykket fram, og det kan vel lett bli enda flere. Jeg mener, finnes det i det hele tatt servere i bf3 som har over 64 spillere totalt, altså kun 32 per lag?! Tror dice/ea bør skjerpe seg til bf4, ser ut til at planetside 2 kan kapre en del spillere :D

Lenke til kommentar

Planetside 2 er sykt rått. Kom meg i betaen og jeg mener dette er den nye kongen av store kart med kjøretøy og infanteriekamp. Arvtargeren til Battlefield, siden BF3 skuffet voldsomt.

 

Det som er det råeste i PL2 er at du føler deg som en liten brikke i et stort spill, ettersom du bare er én av 2000 spillere. Teamwork er alt, faktisk så er det viktigere enn i Battlefield.

 

Veldig bra gjennomført hittil, god skytemotor som føles veldig kjent fra andre spill, gode mekanikker, masse kjøretøy, kule kart og noe av det beste samarbeidet jeg har vært med på i ett spill. (I går kjørte vi gjennom kartet med platoon bestående av 4 squads som ar tilsammen over 35 stykker. Det var legendarisk :D )

 

Ja jeg klarer nesten ikke å vente lenger, har så lyst å prøve det. Samtidig har jeg vel ca 30 spill som jeg kan spille til planetside 2 lanseres så prøver å vente til da, slik at jeg kan teste ut spillet uten å betale på forhånd. Med 2000 spillere så skulle jeg tro at lonewolfs ikke får gjort noe nevneverdig, lagarbeid blir alfa omega slik det skal være i et slikt spill.

 

Høres så utrolig fett ut, dere var over 35 spillere som rykket fram, og det kan vel lett bli enda flere. Jeg mener, finnes det i det hele tatt servere i bf3 som har over 64 spillere totalt, altså kun 32 per lag?! Tror dice/ea bør skjerpe seg til bf4, ser ut til at planetside 2 kan kapre en del spillere :D

 

Har kapret meg iallefall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...