Gå til innhold

Bedriften (BI 2012/2013)


Hassli

Anbefalte innlegg

Nei, er 90% sikker på at du får tatt den i mai.

 

Mener å huske at det var en kompis som strøk på multiple choice, og tok opp den samme semester som våreksamen (/eller høstsemesteret etterpå).

 

Okei. Kjæresten mener at du da må ta opp hele året igjen, men jeg argumenterer imot. Den som lever får se.

 

Uansett, soctt, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrev litt om bakgrunnen for multinasjonale selskap, aksjeselskap,m-form også videre.. Skrev litt om kosekvensene av FDI også skrev jeg litt om NGO's.. Skrev 10 sider.. Hva med deg?

 

Hadde egentlig ikke så mye å skrive, så skrev litt om csr. Var nok ikke så relevant for oppgaven det jeg skreiv, så forbereder meg på stryk. Ble ganske skuffet når jeg så oppgavene, for jeg kan egentlig en del, men ikke om de temaene på oppgavene vi fikk..

 

Hvordan blir det hvis jeg stryker, må jeg ta den individuelle oppgaven og gruppeoppgaven på nytt neste år også da?

Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke så mye å skrive, så skrev litt om csr. Var nok ikke så relevant for oppgaven det jeg skreiv, så forbereder meg på stryk. Ble ganske skuffet når jeg så oppgavene, for jeg kan egentlig en del, men ikke om de temaene på oppgavene vi fikk..

 

Hvordan blir det hvis jeg stryker, må jeg ta den individuelle oppgaven og gruppeoppgaven på nytt neste år også da?

 

Nei. Du kan gå rett løs på kontinuasjonseksamen. Denne kan du også ta ved vårsemesteret. Fristen for å melde seg opp er rundt februar. Informasjon om dette finner du på @bi.

Endret av underho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...