Gå til innhold

Bedriften (BI 2012/2013)


Hassli

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd for alle som har faget bedriften på BI 2012/2013. Vet ikke om det finnes en lignende tråd allerede

 

Kom gjerne med tips på hvordan vi skal forberede oss på eksamen. Hvilket emner vi kan få, strategisk øving. Kanskje vi kan samarbeide og skrive litt sammendrag fra noen kapittler i boka osv. Hjelpe hverandre med noe vi ikke forstår osv..

 

Shoot people.. hva tror dere vi får i år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en tråd for alle som har faget bedriften på BI 2012/2013. Vet ikke om det finnes en lignende tråd allerede

 

Kom gjerne med tips på hvordan vi skal forberede oss på eksamen. Hvilket emner vi kan få, strategisk øving. Kanskje vi kan samarbeide og skrive litt sammendrag fra noen kapittler i boka osv. Hjelpe hverandre med noe vi ikke forstår osv..

 

Shoot people.. hva tror dere vi får i år?

 

Skriv sammendrag fra alle emnene vi har vært innom slik at du komprimerer stoffet ned til 50 sider. Det har jeg gjort. blir mye lettere å lese til eksamen, samt at jeg husker det bedre.

 

Tror vi får om etikk siden det er nytt pensum i år.

Endret av Quepasa?
Lenke til kommentar

 

 

Skriv sammendrag fra alle emnene vi har vært innom slik at du komprimerer stoffet ned til 50 sider. Det har jeg gjort. blir mye lettere å lese til eksamen, samt at jeg husker det bedre.

 

Tror vi får om etikk siden det er nytt pensum i år.

 

Har allerede mottatt "hemmelige dokumenter", som er en slags sammendrag av pensum, men samtidig ser jeg at det er en god del drøfting og problemstillinger i arka. Så jeg tenker å gå grundig gjennom det, tidligere eksamen og sensurveilednibg osv. Da tror jeg at jeg skal være på god vei.

 

Forresten går du på BI Nydalen?

Lenke til kommentar

Skriv sammendrag fra alle emnene vi har vært innom slik at du komprimerer stoffet ned til 50 sider. Det har jeg gjort. blir mye lettere å lese til eksamen, samt at jeg husker det bedre.

 

Tror vi får om etikk siden det er nytt pensum i år.

 

Har allerede mottatt "hemmelige dokumenter", som er en slags sammendrag av pensum, men samtidig ser jeg at det er en god del drøfting og problemstillinger i arka. Så jeg tenker å gå grundig gjennom det, tidligere eksamen og sensurveilednibg osv. Da tror jeg at jeg skal være på god vei.

 

Forresten går du på BI Nydalen?

 

Tror jeg også. Ja, jeg går på BI i Nydalen.

Lenke til kommentar

Gode råd:

 

LES The Company og Lær deg det viktigste i kompendiet

Ikke fokuser på historiske begivenheter og årstall, prøv heller å sett

alt i sammenheng med spørsmålet. Lag en oversikt over hvert enkelt potensielt emner dere vil få, og skriv ned stikkord på alle sammen.

Gjør dette jevnlig og repeter det i hele pugge perioden!

Fikk en B på denne eksamen uten store problemer så vet hva jeg snakker om;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken BI skole går du på? Vår foreleser har også hintet sterkt til at etikk kommer på eksamen.

 

Nydalen.

 

Etikk kommer ja, men det meste av innholdet i faget krysses jo vel og merke.

 

er på side 203/330 i kompendet, å føler jeg ligger greit ann. Juss derimot, har jeg ikke engang begynt på, så den er litt.. usikker. Burde vel gå bra

Lenke til kommentar

Har allerede mottatt "hemmelige dokumenter", som er en slags sammendrag av pensum, men samtidig ser jeg at det er en god del drøfting og problemstillinger i arka. Så jeg tenker å gå grundig gjennom det, tidligere eksamen og sensurveilednibg osv. Da tror jeg at jeg skal være på god vei.

 

Forresten går du på BI Nydalen?

 

Hei :) har lyst til å dele på de "hemmelige sammendragene" med oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...