Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sukker.no - Superbruker verdt det?


Anbefalte innlegg

Har lest en del på google nå, men fant ikke helt svarene jeg var ute etter.

 

Idag tidlig skaffet jeg meg altså en bruker på sukker.no, og er fortsatt gratisbruker.

Jeg har vist min interesse for en del brukere hvor en av de var en med superbruker medlemskap.

 

Jeg har ikke fått noen "interesse" respons, ingen meldinger og bare 2-3 personer har besøkt profilen min :(

 

Dersom jeg hadde skaffet meg Superbruker medlemskapet, hva har jeg å tjene på det?

Er det verdt de nesten 300,- i måneden?

Dersom jeg idag ikke får flere enn 2-3 besøkende, hvor mange besøkende da vil dette sannsynligvis øke til imorgen, om jeg imorgen skaffer meg medlemskapet?

Og hvor mange aktive medlemmer har egentlig sukker.no?

 

Har tidligere bare brukt c-date, som jeg også betalte nesten 300,- for, og da fikk jeg bare totalt 1 melding/svar på meldinger i løpet av en hel måned.

 

Kan nevne jeg er 18 år gammel og gutt/mann :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortkastet penger. Du får like mange/lite besøk på gratistjenester.

 

Problemet er at de aller, aller fleste datingsider tar betalt for funksjonalitet som å kunne kontakte andre medlemmer. Det hjelper lite at profilen din har hundre millioner visninger hvis du ikke kan svare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husk at disse sidene bare er ute etter pengene dine. Det er mange falske profiler på sukker.

Jeg mener at prisen ikke kan forsvares. Du må også jobbe ganske hardt for å få en profil som skiller seg ut, og å ikke fremstå som en avdanket nav-bruker, uten interesse for jobb i det hele tatt, som går rundt i singlet hele dagen, og spiser potetgull 3 ganger om dagen, mens du venter på at barbie skal ringe på døra. Det er nok av disse på sukker. Psykopater også, både gutter og jenter.

 

Ta deg heller en tur på butikken, og spør ei søt jente om hun har noen tips til hva du skal ha til middag, som er enkelt å lage og smaker godt. I beste tilfellet ender det med smalltalk og nytt bekjentskap. Skaff deg en hobby, som du kan treffe likesinnede på. Venners vennefest er alltid en slager. Mye letter å bli kjent med nye personer her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, du får meir ut av å lage ein kvinneprofil med gratisbrukar. Fyrst då får du merksemd. Men kostnaden av ein eventuell kjønnsoperasjon kan vel ikkje konkurrera med det det kostar å ha ein superbrukar på livstid. + Tapt inntekt frå arbeid da ein må vera på sukker 24/7 for statistisk sett å finne ein partnar før du døyr eller får nekta internetttilkopling på gamleheimen,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært på sukker nå i 6 mnd og personlig så funker det fett med superbruker.

 

Du ser her hvordan det hele funker med meldinger:

 

oversikt_medlemskap.gif

 

Det som er er at du sjelden vil få meldinger fra jentene, det har jeg og en del andre kamerater merket, om du ikke ser ut som Brad Pitt så vil du bare få et fåtall av meldinger og dermed er du stuck med og sende til bare Super brukere (som det ikke er mange av på jente siden)

 

Jentene tar sjelden kontakt fordi de er vant til at guttene kommer løpende til de på disse sidene, du må derfor ta initiativet og sende meldinger rundt.

 

På de 3 mnd jeg var gratis medlem så fikk jeg kontakt med 1 jente, ble ikke noe treff, etter jeg ble Super bruker og begynte og sende meldinger rundt så kom det stadig svar tilbake. Har nå truffet 7 stk gjennom siden og har fortsatt ca 5 "kaffe/pils" avtaler som jeg ikke har fått tid til (treffer en jeg liker godt nå så venter og ser hva som skjer der)

 

Ser folk er kritiske og jeg var det samme i starten, men ta det fra en med erfaring derfra det er verdt de ca 150,- jeg betaler i mnd. Anonym poster: 8609e830baae67de137417860f09685f Anonym poster: 8609e830baae67de137417860f09685f

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ser folk er kritiske og jeg var det samme i starten, men ta det fra en med erfaring derfra det er verdt de ca 150,- jeg betaler i mnd. Anonym poster: 8609e830baae67de137417860f09685f Anonym poster: 8609e830baae67de137417860f09685f

 

Det er en god investering. Folk bruker jo tusen kroner på byen for å kanskje treffe én soppbefengt sklie.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ser folk er kritiske og jeg var det samme i starten, men ta det fra en med erfaring derfra det er verdt de ca 150,- jeg betaler i mnd. Anonym poster: 8609e830baae67de137417860f09685f Anonym poster: 8609e830baae67de137417860f09685f

 

Det er en god investering. Folk bruker jo tusen kroner på byen for å kanskje treffe én soppbefengt sklie.

 

Det er litt sånn jeg tenker det også, det koster deg 2 øl i mnd og være supermedlem og tro meg det er nok jenter er ute som er åpne for sex på første daten om det er det du tenker på. Hvor mange gutter drar ikke ut på byen for og få seg et ligg? Anonym poster: 8609e830baae67de137417860f09685f

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For min del fungerer sukker relativt dårlig. Jeg har ikke noen problemer med å bli kjent med jenter via venner, på byn eller lignende, men jeg har ikke truffet noen som har hatt de egenskapene jeg ser etter enda, og jeg prøvde derfor på sukker. Og med tanke på at jenter stort sett er passive, og bare venter på at gutter skal ta kontakt, så er det selvsagt opp til deg å ta initiativ. Jeg har skrevet med noen, men der jeg føler at kontakten til en viss grad blir påtatt og lite interessant etter hvert. Dog, de 3 mndene jeg har vært medlem har jeg blitt kontaktet av ca 6-7 jenter, der 2 av de har vært litt interessant, men det ebbet ut i ingenting.

 

Kanskje jeg bare er betydelig dårligere til sosial interaksjon via nettet kontra det virkelige liv, eller at jeg har dårlige bilder eller profil, jeg vet ikke. Men for min del, så foretrekker jeg heller de 2 pilsene fremfor å bli superbruker ;)Anonym poster: 282e14cc0640ca43a9b4865da6ac73e5

Lenke til kommentar

Man må ikke glemme at Sukker.no er bare en portal. Det er ingen generaliseringer som vil passe "de som er der", som om det er en egen type mennesker. Like forskjellig utvalg personligheter som i virkeligheten vil jeg tro. :) Kanskje fellesnevneren for nettdating er at det alltid vil bære preg av en viss desperasjon? Jeg vet ikke.

 

Jeg traff dog drømmekjæresten min gjennom studier. Hun er lege, tidligere toppidrettsutøver, vanvittig vakker, mer intelligent enn de fleste... Denne jenta har aldri hatt et behov for Sukker.no. Just sayin'!. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...