Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en 45mm sylinder liggende som jeg fikk med mopeden da jeg kjøpte den, jeg tenkte jeg skulle trimme ts'n til snøen kommer for å ha det litt morsomt :grin2: det jeg lurer på er hvilken dyse jeg burde kjøpe og om jeg trenger å kjøpe en større forgasser eller om det funker med original på den sylinderen?

jeg tror det er en mallossi 45mm, ganske sikker på at den er 45mm

 

 

EDIT: fant ut at det er en Airsal 47mm sylinder.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil anbefale å ikkje trimme den nå.. de e vinter å då vil du ikkje ha meir aks :) vent heller til vinteren e ferdi :) he ingen erfaring me TS men he bare erfaring av Bation RMX soo kan ikkje hjelpe dej der ;) men de høres kjekt ut.. he kjørt idag på snøven å tryna 4 gonga :D iste gongen so va de i 40km/t men sladda som bare faen :D hehe

 

#Yolo :D

Lenke til kommentar

er jo ikke lov å disKutere slike ulovligheter her.

jeg sa ikke hva jeg skal bruke den til. trodde du jeg kom til å kjøre med trimma moped på vinterføre uten piggdekk på offentlig veg?

 

@Adriann en utrimma moped er ganske dødt :p jeg kjørte mye på snø forige sesong og vil prøve mer aks, men takk for svar. jeg kunne ha byttet drev selvsagt.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

er jo ikke lov å disKutere slike ulovligheter her.

jeg sa ikke hva jeg skal bruke den til. trodde du jeg kom til å kjøre med trimma moped på vinterføre uten piggdekk på offentlig veg?

 

@Adriann en utrimma moped er ganske dødt :p jeg kjørte mye på snø forige sesong og vil prøve mer aks, men takk for svar. jeg kunne ha byttet drev selvsagt.

 

ooooh Sint :(

Endret av Adriann
Lenke til kommentar

Monter sylinderen, kjør. Sjekk hvordan pluggen blir seende ut. Er den lyslys får du deg en større dyse.

Disse koster skjit og ingenting så kjøp flere steg samtidig.

 

Eventuelt kjøp en større forgasser. Disse koster heller ikke mye, da følger det som regel med dysesett i tillegg.

 

Stram wire heretter. OK?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...