Gå til innhold

Jelly Bean til Galaxy S III er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv fikk jeg lastet ned kmgandke tidlig på dagen, men nå har jeg en telefon som ikke er bundet opp av en operatør, så det hjelper vel litt. Brukte selv løsningen via Kies, og brukte rundt 15 min. Opplever telefonen som litt raskere, selv når den er i strømsparingsmodus..

 

Får håpe ikke oppdateringen fører til at batteriet tappes raskere, slik enkelte har opplevd. Vi får krysse fingene for at det ikke skjer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis dere får problemer med batteribruk, så kan det være lurt å nullstille telefonen til fabrikkinnstillinger. Det skal være noen appers bruksdata som ikke klarer overgangen fra ICS til JB uten å trøble.

 

Jeg gjorde det selv på min, etter å ha hatt et par episoder der batteribruk var uforklarlig stor om natten.

Det virker som dette problemet er borte nå.

Lenke til kommentar

Det som ligger på Internminnet blir ikke slettet, altså bilder, musikk etc. I tillegg blir jo kontakter synket mot Google kontoen din så lenge du oppretter dem som Google kontakter.

 

Saves i spill, notater osv vil forsvinner såfremt appen ikke har en eksportfunksjon slik at du kan lagre det på internminnet, eller du eventuelt tar backup med Titanium backup som krever root.

 

Du kan også ta backup via ADB, men det er litt mer knotete. Finner sikkert en bra guide via google.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ok, ja det begynner å bli en del versjoner. 4.0.4 er Ice Cream Sandwich (det gjelder alle 4.0.X-versjoner) mens Jelly Bean er alle 4.1.X.

 

Ellers skal første 4.2 Key Lime Pie være på plass allerede førskommende mandag om vi skal tro ryktebørsen. Vi får se hvor lang tid Omega-teamet bruker på å mekke en stabil ROM til S3 basert på 4.2.

 

NÅ kom Jelly Bean-oppdateringen til HTC One X. Gud, jeg må få meg Nexus 4...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...