Gå til innhold

le Tour de France 2013 - i 100!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274
Skrevet

Opprettet lag og spenna klar for TdF!

Skrevet

Ser da ut til at Katusha er med? Trodde ikke de fikk wild card, jeg :) Blir i så fall spennende å se Kristoff på spurtetappene. Tror dere Quickstep vil bygge laget mest rundt Cavendish i årets TDF?

Skrevet

Chris sier vi har Tour-tråd. Da får jeg skrive et innlegg i Tour-tråden...

Heia Thor! Nei, heia Sky og Edvald. Håper på Edvald i gult etter lagtempoen, etappeseier til Edvald og Kristoff, i tillegg til at Sky tar den gule i Paris. Leggo!

Skrevet

Ser da ut til at Katusha er med? Trodde ikke de fikk wild card, jeg :) Blir i så fall spennende å se Kristoff på spurtetappene. Tror dere Quickstep vil bygge laget mest rundt Cavendish i årets TDF?

Katusha fikk jo tilbake WT lisensen på senvinteren, etter anken til CAS. UCI måtte gi seg og krype med halen mellom beina.

OPQS kjører omtrent 100% for Cav i touren ja.

Skrevet

Sliter med å sette opp sportsjef. Har nå europcar sportsjef, og brukt opp alt jeg har av penger. Hvor mye prioritet bør jeg legge i sportsjefen, og hvem bør jeg velge?

Skrevet

Vet ikke. Ikke tenkt på at det finnes engang. Ellers har TV2 oppdatert sin 2tdf-app. Det står 2012 (gjorde i alle fall i går) der, men nyheter, etapper og alt er oppdatert.

Skrevet

Noen som har skaffet seg årets Tour de France magasin? Evt. om det har dukket opp hos nærmeste bladkiosk?

Har kjøpt det, men ikke bladd veldig mye i det til nå. Skaffa det på Meny.

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor jeg kan finne detaljert løypekart, så vett jeg hvor jeg kan stille meg i løypa :D

Og holder på å lage tourmanager. Hvem har dere på laget?

Endret av matshg
Skrevet

Skulle til å spørre om litt tips til Tourmanager selv. Tror han Degenkolb eller hva han heter kan bli en utfordrer på spurtetappene. OM han er i samme form som Vueltaen i fjor.

Skrevet

Skulle til å spørre om litt tips til Tourmanager selv. Tror han Degenkolb eller hva han heter kan bli en utfordrer på spurtetappene. OM han er i samme form som Vueltaen i fjor.

Jeg har ihvertfall Cavendish som sprinter. Satser på han håver inn en del poeng i starten, kanskje til og med gultrøye noen dager?.

Takk untouch4ble

Skrevet (endret)

Da har jeg endelig skaffet meg Tour de France magasinet :D

2T1crXg.jpg

De gamle:

myVznD9.jpg

I dag starter moroa, gleder meg utrolig mye. Ser også at www.google.com har en liten hyllest til TdF i logoen sin og :)

Husk å sette opp Tourmanagerlaget deres nå da, før det hele braker løs ;)

Endret av untouch4ble

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...