Gå til innhold

Den store iPad mini tråden


rolvs

Anbefalte innlegg

Her kan dere diskutere iPad mini. Litt fakta:

 

* Vekt: 308 gram.

* Farger: svart og hvitt

* Skjerm: 7.9"

* Oppløsning: 1024 x 768 (identisk med iPad 2)

* A5-brikesett

* 10 timer batterilevetid

* LTE-modeller

* FaceTime HD-kamera

* 5MP iSight-kamera

 

(Kilde: ITavisen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på eplehuset og sjekka ut ipad mini idag. Sammenligna med ipad med retina skjerm. Ingen tvil om at skjermen på ipaden var best, men så ingen forskjell ved avspilling av f.eks NRK nett-tv. Men fordelen med ipad mini er at den er så mye lettere, mens ipaden føltes tung(mulig jeg trenger styrketrening). Til tross for dårligere skjerm, så likte jeg ipad mini best. Ipad mini var den jeg ville kjøpe, men var selvfølgelig utsolgt.

Lenke til kommentar

Var på eplehuset og sjekka ut ipad mini idag. Sammenligna med ipad med retina skjerm. Ingen tvil om at skjermen på ipaden var best, men så ingen forskjell ved avspilling av f.eks NRK nett-tv. Men fordelen med ipad mini er at den er så mye lettere, mens ipaden føltes tung(mulig jeg trenger styrketrening). Til tross for dårligere skjerm, så likte jeg ipad mini best. Ipad mini var den jeg ville kjøpe, men var selvfølgelig utsolgt.

 

Elkjøp/ Lefdal hadde 100+ inne idag tidlig jeg bestilte nå og det er 5 igjen.

 

http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/IPADMMD528KNA/ipad-mini-7-9-16-gb-wi-fi-sort

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Vurderer å selge min mini. Svart 16 G kun wifi.

Den er 100 prosent strøken og har alltid hatt på smartcover som også medfølger ved salg. Noen som har en ide om hva jeg kan forlange for den? Eske og kvittering.

Grunnen til salg er at jeg har Android tlf og skal kjøpe meg Note 8 når den kommer til Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...