Gå til innhold

Ny Smartphone til maks 3500


sandi98

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha ny telefon så kan du som DroidOle sier se på finn etter Galaxy S III. Eventuelt får du S II i butikk til godt under 3500 nå, det er fortsatt mye for pengene.

 

Om du hadde kommet med litt mer informasjon om hva du liker eller ønsker, hadde det vært lettere å tipse deg. Huawei Ascend D Quad kan du jo sikkert søke opp på nettet for å finne noen tester hvis du lurer på den :)

Lenke til kommentar

Selv om jeg irriterte meg over dårlig emnetittel (ser den er blitt oppdatert) og manglende opplysninger (krav til mobil samt makspris) i første innlegg, skal jeg ta meg tid til å svare deg.

 

Jeg har hatt HTC One X i et halvt år (kjøpte den for 4800kr), denne får du nå for 3500kr. Den er slank, lett og har en meget lekker 4,7 tommer skjerm med 720p oppløsning. Den er rask, har et meget bra og kjapt kamera (dog ikke dedikert kameraknapp). Den vil takle (nesten?) alle spill og vil snart bli oppdatert til Android 4.1 Jelly Bean. Jeg foretrekker HTC Sense framfor Samsungs TouchWiz.

 

Den største konkurrenten vil jeg påstå er Samsung Galaxy S3. Et annet alternativ er LG Optimus 4X HD som du nå kan få for rundt 2800kr.

 

Hvis du går videre nedover i pris, har du Sony Xperia P til rundt 2300kr. Den har 4 tommers skjerm, men da med lavere oppløsning. Den er også svakere ytelsesmessig men har et meget kompetent kamera med dedikert knapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...