Gå til innhold

Hvem kan med hånden på hjertet.......


PowerOfNow

Anbefalte innlegg

FY FY GUTT

DETTE MÅ BLI SLUTT

 

HVORFOR TROR DU M$ OPPFANT DEN GRUSOME REGISTRERINGA PÅ WIN XP

 

for å skremme deg til å betale 2000kr på l-kjøp

 

tror du virkelig M$ har tid til å jakte på warez enkelt personer

 

svaret er:NEI :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

 

når dette skjer er pga at de må sette et exempel

 

var 2 14isser som ble cacha med tøtte warez på pc

for 2 år siden

 

data lærern på gamle skolen ga meg keycode til xp

 

han hata M$

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-12 11:50, lilo skrev:

litt mere å tenke på.


HVA er hovedgrunnen til at

NASA

FBI

CIA

USSR

lar vere å bruke MS OS(t)??


lyst å vite det?

det er fordi det lenge har vert kjent at

Microsoft har hull, eller en commando som

kan gi FULL tillgang eller ødelegge store deler av hardisken..


war(3z) in the future? hell yea.




 

Dette var kun på den første versionen av windows 95...

Lenke til kommentar

Jeg har gjort en regel at jeg installerer demo versioner i første rekke. Bruker jeg produktet mye, samt finner at produktet er verdt det, kjøper jeg det. Jeg prøver så godt jeg kan å støtte folka som utvikler programmene, og da spesielt low-end programmer som få gidder å kjøpe. Kan ikke med hånden på hjerte si at jeg har 100% lovlig maskin, men jeg prøver så godt jeg kan.

 

Er litt enig i tidligere poster, ang MickySoft. Blir litt VEL mye monopol synes nå jeg. Litt for mye sniking rundt i lovverket. Har sett litt på linux, og vurderer å skifte, så... Vel, vel, jeg får se.

 

Tror også at SVÆRT få kan si at ALLE programmer de har er 100% lovlige. Det skal SINNSYKT mye til...

 

Men men, det er bare min mening.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-12 14:29, The_Creator skrev:


De fleste har vel litt mp3 og det er jo for det meste ulovli. Da har jeg også ulovlig maskin. Pluss at jeg lånte win 2000 av naboen. :smile:



 

Etter norsk lovverk er det vel ikke ulovlig å ha mp3er som er kopibeskyttet. EU-reglementet er visst strengere. Derimot er distribusjon ulovlig, så kan man lure på hva som er mest umoralsk, ikke dele foldere i fildelingsprogrammer, eller gjøre det...

Lenke til kommentar

når folk selger linux-software finnes det alltid et gratis alternativ. f.eks. det finnes office pakker til linux som koster like mye som MS officene (bare mye bedre :grin: ),

 

men jeg valgte å la isdn-linja stå på mens jeg la meg, og tok ned suns StarOffice 5.2. Går ***** tregt på min 166mhz. -å loade, mener jeg (bokstavlig talt minutter)

Lenke til kommentar

ALT på pc`en min ( untatt det som følgte med hardware), er warez. Gidder ikke bruke penger på noe jeg kan få gratis, uten å måtte gå i butikken. Dessuten er jeg blakk, så jeg hadde ikke hatt råd til å kjøpe alt selv om jeg ville, særlig office pakka. Men så er jeg jo 17 da....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-12 15:24, hasund skrev:

Quote:


On 2002-02-12 14:29, The_Creator skrev:


De fleste har vel litt mp3 og det er jo for det meste ulovli. Da har jeg også ulovlig maskin. Pluss at jeg lånte win 2000 av naboen. :smile:



 

Etter norsk lovverk er det vel ikke ulovlig å ha mp3er som er kopibeskyttet. EU-reglementet er visst strengere. Derimot er distribusjon ulovlig, så kan man lure på hva som er mest umoralsk, ikke dele foldere i fildelingsprogrammer, eller gjøre det...

 

stemmer det.. men om du har ORIGINAL cden

kan du ta så mye backup du bare vil

( så lenge det er BARE du som bruker den )

gjelder med all slags programmvare, filmer +++

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-11 20:51, arvjakob skrev:

fortelle at ALT dem har på maskinen er lovlig? Virker som om det er litt blandet kultur på dette forumet.


Og hvem tror at vedkommende er den største WAREZ-Gangsteren? hehe


--

Knut


 

Jeg kan. Kjører kun Linux, med open source programvare. Har noen mp3 filer, men de er alle rippa fra egne CD-er og kan etter norsk åndsverkslov kalles lovlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...