Gå til innhold

Legitimasjonssjekk på Tomorrowland


benjaminand1

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og noen kompiser har lyst til å dra på Tomorrowland til neste år, men vi vil da alle sammen bare være 17 år gammel, og som kjent så er det jo 18 års-grense for å komme inn på Tomorrowland.

 

Spørsmålet mitt da er om det er noen som har vært der tidligere og kan fortelle om hvordan de sjekker og om de sjekker legitimasjonen til mange? Hadde vært veldig kjipt å dra helt til Belgia og så bli nekta å komme inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg og noen kompiser har lyst til å dra på Tomorrowland til neste år, men vi vil da alle sammen bare være 17 år gammel, og som kjent så er det jo 18 års-grense for å komme inn på Tomorrowland.

 

Spørsmålet mitt da er om det er noen som har vært der tidligere og kan fortelle om hvordan de sjekker og om de sjekker legitimasjonen til mange? Hadde vært veldig kjipt å dra helt til Belgia og så bli nekta å komme inn.

hvis dere BLIR 18 i 2013 er det godt nok:

The minimum age limit for entry to the festival is 18. (People born in 1995 will be granted entrance even though they turn 18 after the festival) . So all people who turn 18 in 2013, are permitted entrance.This is a strict policy and anybody born in 1996 or any later year, even if accompanied by and adult will not be permitted entrance!

 

-frank

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg og noen kompiser har lyst til å dra på Tomorrowland til neste år, men vi vil da alle sammen bare være 17 år gammel, og som kjent så er det jo 18 års-grense for å komme inn på Tomorrowland.

 

Spørsmålet mitt da er om det er noen som har vært der tidligere og kan fortelle om hvordan de sjekker og om de sjekker legitimasjonen til mange? Hadde vært veldig kjipt å dra helt til Belgia og så bli nekta å komme inn.

hvis dere BLIR 18 i 2013 er det godt nok:

The minimum age limit for entry to the festival is 18. (People born in 1995 will be granted entrance even though they turn 18 after the festival) . So all people who turn 18 in 2013, are permitted entrance.This is a strict policy and anybody born in 1996 or any later year, even if accompanied by and adult will not be permitted entrance!

 

-frank

 

Vi blir ikke 18 det året, nei. :(

Lenke til kommentar

Du må jo få påsatt bånd, da regner jeg med at de sjekker legitimasjon samtidig for å sjekke om du har gyldig billett av noe slag (Unngå dokumentforfalskning).

 

Men kanskje man kan komme inn hvis man ser eldre ut?

 

Fra et dokument jeg fant:

The entry ticket or admission pass must be given upon entering the event and/ or camping.

 

The organiser and/or the official ticket vendor reserve the right to check the identity of the festival attendee. Also on request of a security crewmember you must be able to legitimize yourself. If you’re not able to show a valid ID, the access to Tomorrowland and DreamVille can be denied without the right of the refund for the entrance fee.

 

A valid ID is a Belgian identity card or a Belgian driver license (or of any other country). Copies will NOT be accepted

Ref: http://www.tomorrowl...itions_TL_D.pdf

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...