Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg postet

http://hivskeptic.wo...-aids-patients/

PROBLEMS WITH ISOLATING HIV

How can we best help Africa? How can we set priorities aimed at bringing under control what is described as an AIDS epidemic? For twenty years, all AIDS research has been based on the HIV hypothesis. Do we now have reasons to question this hypothesis? Yes, because there is a major problem with isolation and purification of HIV. The major problem being that, in spite of innumerable claims to the contrary, this retrovirus has never been isolated nor purified in a scientifically acceptable manner that would satisfy the classic requirements of virology

 

HIV = uvitenskapelig

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Slapp av, du har din egen wikipedia-artikkel her også:

 

HIV/AIDS denialism

The scientific community considers the evidence that HIV causes AIDS to be conclusive[4][5] and rejects AIDS-denialist claims as pseudoscience based on conspiracy theories,[6] faulty reasoning, cherry picking, and misrepresentation of mainly outdated scientific data.[4][5][7] With the rejection of these arguments by the scientific community, AIDS-denialist material is now targeted at less scientifically sophisticated audiences and spread mainly through the Internet.[8][9]

 

Legg merke til siste del:

 

AIDS-denialist material is now targeted at less scientifically sophisticated audiences

 

Gratulerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jim Phelps om AIDS. Dette er en subjektiv fortolkning, ikke det endelig svaret (vi har ikke noe vitenskapelig svar enda)

 

jimdome.jpg

http://www.doewatch.com/

 

http://www.lightwatc..._Chemtrails.pdf

It was the ignorance of vaccine makers putting aluminum and mercury into vaccines that set up the AIDS

crisis in Africa. The East African Rift zone is highly polluted with fluorides and this causes many illnesses.

The vaccine companies went into these areas and vaccinated and damaged the population via the G-protein effects of fluorides and metals. G-proteins were not well known in these times, first being found in the 60's and then winning the Nobel Prize in 1994.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Slapp av, du har din egen wikipedia-artikkel her også:

HIV/AIDS denialism

 

Legg merke til siste del:

 

Gratulerer.

 

Jeg skrev

 

Man vil at "eksperter" skal fungere som "yppersteprester", og at sannheten skal være noe man kan lese på Wikipedia.

Det man kan lese på Wikipedia er gjerne løgn (hvis det gir svar på noe sentralt)

 

31a3e0dfc1c0c04acc1f919c9cbc9493v1_max_440x330_b3535db83dc50e27c1bb1392364c95a2.jpg

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Du misforstår. "De" = de ikke kristne

http://www.diskusjon...ic=1472584&st=0

 

De i mine øyne er de kristne, fordi jeg snakker om dem. Når du nevner de mener du sikert de som ikke baserer livet på uvitenhet og tro. Men jeg skal nå skrive kristne istedenfor de slik at alle skjønner det.

 

Du tror fortsatt at hvis man går på apoteket og kjøper patentmedisin da blir man "frisk" :D

(kanskje - hvis det er snakk om infeksjon / forkjølelse)

 

Jeg tror det ja, eller det kommer helt ann på hva man har. og den kanskje biten din er jeg sikker på jeg blir frisk av om jeg går på apoteket, eller jeg holder meg hjemme en uke om det ikke er for ille og blir frisk.

Og da er det ikke gud som har noe med saken å gjøre, men virus og antivirus som gjør sine oppgaver i kroppen din. Hadde du bare fulgt litt med i naturfagtimene og ikke trodd allt som står i en bok hadde du nok visst bedre.

 

 

 

Før i tiden døde man eller man ble frisk. Det blir man ikke lenger. Når er man "uhelbredelig" syk (diabetes, HIV, bipolar). Man får resept, og beskjed om å komme tilbake .... :(

Ja, nå blir man også frisk eller dør, men man prøver å forhindre døden om mulig. Hva trodde du? Tror du kongen sender deg brev og sier her er to tabletter, om den som skal gjøre deg frisk ikke virker ta den andre og dø. Vi har ikke råd til å bruke penger på deg? Hva tror du egentlig. Jeg blir serriøst nesten kvalm over hvor tett man kan bli, føler jeg snakker til en vegg som ikke har skjønnt hva selve troen hans bygger på engang!

Lenke til kommentar
Jeg snakket om patentmedisin.

Nå vet jeg ikke i hvor stor grad de gir pasienter patent medisin da, men jeg kan forsikre deg de ikke gir deg en sprøyte sukkervann.

Og om man virkelig er syk og det står helse og liv på spill gir de deg ikke hva som hellst.

 

 

"De i mine øyne er de kristne"

Det er i den samenhengen jeg brukte oredet "de" i oppe.

 

Hvem er kristne? Bush

Den var teit, men Kan godt være, han er like gal som de fleste andre kristne i midtøsten.

Lenke til kommentar

Hvorfor betyr sannheten noe som helst?

 

Det som vi må finne ut av er sannheten, hvem var ansvarlig for 911, hvem drepte Tzaren ...

 

Nå vet jeg ikke i hvor stor grad de gir pasienter patent medisin da, men jeg kan forsikre deg de ikke gir deg en sprøyte sukkervann. Og om man virkelig er syk og det står helse og liv på spill gir de deg ikke hva som hellst.

 

Hvis man mangler kopper får man medisin mot symptomene. Det kan bli 10 sykdommer av den mangelen -> masse salg av patentmedisiner :(

 

Blir man frisk av noe som aldri har eksistert i naturen / kroppen? Neida, man mangler fortsatt kopper etter slike medisinkurer. Hvorfor ikke bare gi dem kopper ...det koster ingenting? Vel, man kan ikke ta patent på "kopper" :(

 

crazy.jpg

 

Den var teit, men Kan godt være, han er like gal som de fleste andre kristne i midtøsten.

 

"kristne i midtøsten" ?

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det som vi må finne ut av er sannheten, hvem var ansvarlig for 911, hvem drepte Tzaren ...

 

911 er utrolig ineresangt. Jeg har sett alle dokumentarene og filmene som ble lagd. Fra begge partene og drøftet med egne tanker fra og tilbake. Nå er dette en veldig avansert sak som jeg kunne snakket i flere timer over. Har du lest noe om bakgrunnshistorien, eller det som skjedde parallellet til angrepet?

Om du gjør det og ser på allt som skjedde og tenker deg at allt ikke var tilfeldigheter da har du igrunn funnet den skyldige. Men den saken får vel holdes skjult i noen år akuratt som Kennedy drapet. Men den blir jo snart oppklart når mappen opnes :) Var det ikke etter 50 år?

 

Hvis man mangler kopper får man medisin mot symptomene. Det kan bli 10 sykdommer av den mangelen -> masse salg av patentmedisiner :(

 

Ja det kan skje. Sånn sett er det riktig, men for å få utryddet sykdomen helt må det til.... så om man holder på sånn noen år så trenger man ikke medisin mot kopper i det hele tatt lengre.

 

Blir man frisk av noe som aldri har eksistert i naturen / kroppen?

 

Nei og ja. Om du har en sykdom som bare kan kureres med noen medisiner som ikke egentlig finnes så bruker man dem. Man blir da frisk fra sykdommen men har da noe lettere som da kroppen kan kanskje klare selv. Så det trengs en unaturlig medisin for at kroppen skal bli kvitt den for kroppen vanskelige sykdommen og heller få en som den kan mestre selv.

Lenke til kommentar

Du mener man kan kurere koppermangel uten å gi dem kopper...

 

a>

 

Jeg blir litt forvirret nå. Kopper er jo et virus. Koppermangel på nettet nå stod det at sink øker risikoen for å få det. Men for å svare, nei, ikke kurere helt, man må få i seg noe som kroppen trenger for å kurere seg selv. Men man kan forebygge det slik at det ikke kommer så langt.

Lenke til kommentar

De er strengt talt ikke kristne.

 

Hva er de da? Det er Jerusalem og det hjørne kristendommen kommer fra, så de er vel de mest kristne?

Hvem er det Islamistene kriger mot da? De er i krig med Kristendommen..... men bare la dem gjøre, de skal bare drepe hverandre til det ikke er flere sånne galninger igjen. Men de kan gjøre det der som ikke folk som ikke har noe med det å gjøre blir drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...