Gå til innhold

Avstemning: Julebruskampen 2012 - Rød eller Brun?


Espenito

  

161 stemmer

  1. 1. Rød eller Brun julebrus?

    • Rød
      79
    • Brun
      86
  2. 2. Hvilken julebrus smaker best?

    • Hamar og Lillehammer Julebrus (Brun)
      52
    • Grans Julebrus (Rød)
      31
    • Grans Julebrus med pæresmak (Brun)
      4
    • Hansa Julebrus (Rød)
      8
    • Lerum Julebrus (Rød)
      8
    • Dahls Julebrus (Brun)
      26
    • Aas Julebrus (Rød)
      11
    • Mack Julebrus (Rød)
      4
    • Trio Julebrus (Oransje)
      4
    • CB Julebrus (Brun)
      12
    • Borg Julebrus (Brun)
      0
    • Ringnes Julebrus (Rød)
      1
    • Borg Julebrus (Rød)
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aas julebrus - fordi den er rød slik julebrus seg hør og bør og fordi den smaker godt. Syntes Hamar sin også smaker godt, dog litt for mye vaniljesmak, men den går under kategorien 'brus' og ikke 'julebrus' på grunn av fargen.

 

Kan ikke fatte og begripe at Dahls julebrus ligger på en foreløpig tredjeplass, og håper inderlig at det endrer seg til 1. januar. Den smaker høgg. Må være mange fra trøndelag her i tråden.

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Aas julebrus - fordi den er rød slik julebrus seg hør og bør og fordi den smaker godt. Syntes Hamar sin også smaker godt, dog litt for mye vaniljesmak, men den går under kategorien 'brus' og ikke 'julebrus' på grunn av fargen.

 

Kan ikke fatte og begripe at Dahls julebrus ligger på en foreløpig tredjeplass, og håper inderlig at det endrer seg til 1. januar. Den smaker høgg. Må være mange fra trøndelag her i tråden.

 

Triveleg å møte deg, me har fullstendig motsette smakslaukar. Aass smakar gamalt oppvaskvatn, Dahls er den beste brusen av dei 15 variantane eg har prøvd. Nei, eg har ingen band til trønderland i det heile tatt. Eg har faktisk aldri likt "min" jolebrus (Trio/Union).

Lenke til kommentar

Triveleg å møte deg, me har fullstendig motsette smakslaukar. Aass smakar gamalt oppvaskvatn, Dahls er den beste brusen av dei 15 variantane eg har prøvd. Nei, eg har ingen band til trønderland i det heile tatt. Eg har faktisk aldri likt "min" jolebrus (Trio/Union).

 

Da slipper jeg i hvert fall at du stjeler min julebrus under middagen, så så ille er det jo ikke med forskjellig smak. Med familien, med like smaksløker som meg, er brusen min borte før jeg får sukk for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...