Gå til innhold

Muffinss Stronglift treningslogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens økt:

Knebøy 97.5 kg 5x5

Benkpress 67.5 kg 5x5x5x4x3

Stående roing 67.5 5x5

Fordøyd med knebøyen i dag. Blir rep av både benkpress og roing neste uke.

Skrevet

Gårsdagens:

Knebøy 100 5x5

Militærpress 45 5x5

Markløft 105 1x5

Knebøyen går overraskende bra for tiden. Ligeså med militærpressen. Men sliter skikkelig med grepet i markløften, glipper etter et par rep. Noen tips her?

Skrevet

Kalk er ikke lov på gymmen dessverre. Prøvd med hansker, men fungerte ikke helt for meg. Stropper er jo noe jeg kan prøve, men føler at jeg ikke er helt gira på å begynne å bruke det helt enda.

Skrevet

Praksisen begynner å bli mer og mer vanlig ut ifra det jeg har hørt. Kjedelige greier. Har ikke noen bindingstid der jeg trener nå, så får se hva som blir gjort på et senere tidspunkt.

Skrevet

Praksisen begynner å bli mer og mer vanlig ut ifra det jeg har hørt. Kjedelige greier. Har ikke noen bindingstid der jeg trener nå, så får se hva som blir gjort på et senere tidspunkt.

Har hørt om noe flytende kalk som ikke søler. Kanskje det kan være noe?

Skrevet (endret)

Gårsdagens økt:

Knebøy 100kg 5x5

Benkpress 62.5 kg 5x5

Stående roing 65 5x5

Knebøyen føles bra. Ellers enkel økt.

Endret av Muffinss
Skrevet

Gårsdagens:

Knebøy 105 kg 5x5

Militærpress 47.5 kg 5x5

Markløft 110 kg 1x5

Stresser veldig på marken, greier løftet, men føler at det ikke er helt der jeg skal være. Tar en rep av den neste gang. Jævlig godt å greie 47.5 i militærpress, 50 neste gang! :)

Skrevet

Dagens:

Knebøy 107.5 kg 5x5

Militærpress 50 kg 5,5,4,5,5

Markløft 110 kg 1x5

Bøyen er tung. Irritert over meg selv når det kommer til militærpressen, skulle virkelg ha greid det i dag, men dårlig teknikk på et av settene fører til at jeg må repetere vekten neste gang. Markløften er ikke umulig, men tuller med teknikken igjen. Tar en siste rep av denne neste gang, før jeg kjører på videre.

Skrevet (endret)

Gårsdagens:

Knebøy 107.5 kg 5x5

Benkpress 70 kg 5,5,5,4,4

Stående roing 70 kg 5x5

Bra økt.

Form check knebøy 107.5 kg: La ut denne i DSTT, men den druknet litt i postene der, så håper på litt respons i denne tråden.

Endret av Muffinss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...