Gå til innhold

Muffinss Stronglift treningslogg


Anbefalte innlegg

11.02.2012

 

A

 

Knebøy 5x5 58.5 kg

Benkpress 5x5 47 kg

Stående roing 5x5 Stående roing 42,5 kg

 

13.02.2012

 

B

 

Knebøy 5x5 61 kg

Militærpress 31 kg

Markløft 1x5 66 kg

 

17.02.2012

 

A

 

Knebøy 5x5 63,5 kg

Benkpress 47 kg

Stående roing 45 kg

 

20.02.2012

 

B

 

Knebøy 68,5 kg

Militærpress 33,5 kg

Markløft 71 kg

 

22.02.2012

 

A

 

Knebøy 5x5 71 kg

Benkpress 49,5 kg

Stående roing 50 kg

 

Er litt småtull her mtp. benkpress, militærpress og knebøy. Har sliti endel med benkpressen, men føler det begynner å komme nå.

Knebøyen går det meget bra med.

Militærpressen er som alltid en ufattelig hard øvelse.

 

Også litt tull med hvilke dager jeg trenger på grunnet forskjellige personlige ting.

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som at du har fin progresjon framleis. Er det berre militærpressen som skaper litt problemer? Fortsatt litt å gå på ellers?

 

Joda, det går nå fortsatt fremover. Militærpressen er hard, spesielt ved å legge til 2.5 kg på den for hver økt.

Har nok litt å gå på, men merker at det har blitt tungt på knebøyen nå som jeg løfter over kroppsvekt. Må jo bare fortsette fremover til det sier stopp, så er det bare å tenke på deloading som kommer en gang uansett :)

 

Også viktig å ikke være redd for å legge på seg med dette progammet. La selv på meg 10 kilo iløpet av 6 måneder.

 

Sant, spiser mye og prøver å få til et balansert kosthold med det jeg trenger. Skal få til en sjekk av kroppsfett og ordentlig vekt om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

A

 

Knebøy 5x5 81 kg

Benkpress 5x5/5/5/5/3 52 kg

Stående roing 5x5/5/5/5/2 53,5 kg

 

Satan for en dag. Lenge siden jeg har vært så sliten. Ikke så mye å si bortsett fra at jeg kommer til å repetere alle disse vektene på neste trening. Ser også ut som jeg kan ha pådratt meg en musearm, så får se hvordan jeg legger opp ting i forhold til det.

Lenke til kommentar

Har ikke helt kontroll på det, blir helt gal av å telle.

Men føler at jeg spiser det jeg trenger :)

 

Da er vi to. Ettersom jeg kan øke i øvelsene selv om det er tungt, så føler jeg at jeg spiser nok. Men jeg kan nok bli enda flinkere til å spise, hvert fall på kveldstid :)

Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

A

 

Knebøy 5x5 83.5 kg

Benkpress 5/5/4/5/3 52 kg

Pendlay roing 5/5/4/3/2 53,5 kg

 

Missa en økt forrige uke. Storfylla i helga. Sa vel egentlig seg selv at denne dagen kom til å gå dårlig. Sliter med pendlay, tror jeg går over til vanlig stående roing. Høyrehånden min liker ikke pendlay.

Lenke til kommentar

Ville kontrolltelt kaloriene en dag, tilfelle det skulle være mindre enn du trodde og det hindrer gainz. Ikke alle er like regulerte! SL er et solid program, blir bra dette! :)

 

Tviler ikke på at dette har vært tilfelle flere ganger tidligere, ligger litt på latsiden når det gjelder overblikk over inntak av kcals og prots. Men i dag får jeg ihvertfall i meg nok :p Skal ta en dag til uken hvor jeg går gjennom hva som må til.

Er student i tillegg, så er litt stram økonomi denne uken.

SL er flott det, hatt fin fremgang hittill :)

Lenke til kommentar

Artig å se noen andre som også driver med 5x5, men jeg følger ikke SL-programmet. God fremgang. :)

 

Hvilken type følger du? Så du hadde en hel del ekstra øvelser i forhold til original programmet. Føler du at du får mer ut av din versjon?

Takk takk :)

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...