Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for gaven. Hadde ikke forventet å få noe i det hele tatt, så ble overasket :)

Jægern skal drikkes med måte fra de pene shotteglassene ;)

Skrevet

Har det blitt slik at jeg på en eller annen måte havnet på listen over de som ikke hadde mottatt? Fikk pakke ganske sent så mulig derfor. Fikk nemlig enda en pakke i dag fra en for meg ukjent avsender, og utifra innholdet ser det ut til at det er fra noen som har lest ønskelista jeg la ut her.

• Liker 1
Skrevet

Har det blitt slik at jeg på en eller annen måte havnet på listen over de som ikke hadde mottatt? Fikk pakke ganske sent så mulig derfor. Fikk nemlig enda en pakke i dag fra en for meg ukjent avsender, og utifra innholdet ser det ut til at det er fra noen som har lest ønskelista jeg la ut her.

Du fikk vel aldri i 2011 og i 2012 fikk du ganske sent? I så fall er det en velfortjent trøstegave.

• Liker 2
Skrevet

Du fikk vel aldri i 2011 og i 2012 fikk du ganske sent? I så fall er det en velfortjent trøstegave.

Stemmer nok ganske bra det. Så skal ikke klage på det jeg. Var ihvertfall midt i blinken gaven som kom i dag. Så takk til den som skaffet den =)

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fikk du en slik en?

6339_10151935504017203_1509376963_n.jpg

Skrevet (endret)

Tusen takk for gaven fra min 3. reserve nisse :) Cavendish & Harvey dropsene var veldig gode. Fikk også et etterlengtet førstehjelp sett og avstandsmåler :p

Endret av Bosch
Skrevet

Haha. Tro hvorfor jeg har fått så mange gaver? :w00t:

Er du ikkje skuffa over talet på gåver du har fått, mot det du var lovd?

Kan min SS gi positiv tilbakemelding til dette innlegget hvis han har sendt gave? :)

:p

Skrevet

Har ennå ikke fått gave :) Da blir det nok ikke gave på meg da. Tenker den brukeren tenkte når han meldte så på SS: Haha, gratis ting.. Ingen vet hvem jeg er uansett., so whatever :p. Håper han har dårlig samvittighet :)

Gadd ikke å påpeke dette da det ble skrevet, men slike innlegg er ekstremt unødvendige. Ikke gjør det igjen. Sånn til ettertanke.

• Liker 7
Skrevet

ÅÅ, så koselig!! Gjør dere dette hvert eneste år? Jeg elsker å sende gaver til folk :innocent:

Da er det bare å skru opp aktiviteten frem til neste jul, så du har mange nok innlegg til å bli med :)

Skrevet

Da er det bare å skru opp aktiviteten frem til neste jul, så du har mange nok innlegg til å bli med :)

Jippi! :wee:

Da blir det mange gaver til folk her. YAY! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...