Gå til innhold

Test: Cooler Master Cosmos II


Anbefalte innlegg

http://www.hardware.no/artikler/cooler_master_stacker/11227 er fortsatt det eneste kabinettet rettet mot vanlige brukere der man har plass nok til å montere 15 HDD i hot-Swap moduler i tillegg til optisk enhet og minnekort leser modul. Negativt er vel at det blir litt kabel salat om man ikke holder veldig fokus på dette og at det burde hatt bedre utlufting i toppen av kabinettet etter min mening.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-5a6f9

Å påstå at dette er det beste kabinettet "på planeten" er vel å ta litt hardt i kanskje? Det finnes mange andre kabinetter som er bedre, når man ser litt vekk fra prisen. Både LD og Silverstone har kabinetter som kjører over cosmos 2 anytime.

 

Jeg er ute etter kabinett, men ikke dette pengeskapet.

Kan du oppgi referanser til de kabinettene du mener er bedre enn dette?

Lenke til kommentar

Å påstå at dette er det beste kabinettet "på planeten" er vel å ta litt hardt i kanskje? Det finnes mange andre kabinetter som er bedre, når man ser litt vekk fra prisen. Både LD og Silverstone har kabinetter som kjører over cosmos 2 anytime.

 

Jeg er ute etter kabinett, men ikke dette pengeskapet.

Kan du oppgi referanser til de kabinettene du mener er bedre enn dette?

 

Silverstone tj11 for eksempel. Med tanke på kjølingmuligheter, overgår lett cosmos 2. Også er kvaliteten på topp. Tykt sandblåst alu er sexy. Men igjen, kun et kabinett for de spes interesserte. Jeg er iallfall frelst etter å ha fått kabinettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å påstå at dette er det beste kabinettet "på planeten" er vel å ta litt hardt i kanskje? Det finnes mange andre kabinetter som er bedre, når man ser litt vekk fra prisen. Både LD og Silverstone har kabinetter som kjører over cosmos 2 anytime.

 

Jeg er ute etter kabinett, men ikke dette pengeskapet.

Kan du oppgi referanser til de kabinettene du mener er bedre enn dette?

 

Silverstone tj11 for eksempel. Med tanke på kjølingmuligheter, overgår lett cosmos 2. Også er kvaliteten på topp. Tykt sandblåst alu er sexy. Men igjen, kun et kabinett for de spes interesserte. Jeg er iallfall frelst etter å ha fått kabinettet.

 

 

Om Silverstone TJ11 er for spesielt interesserte, da lurer jeg på hva dette kabinettet er :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...