Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jakken så grei ut, men knappene satt en anelse for høyt kanskje. Mulig det bare er vinkelen bildet er tatt i. Fin bukse også. Kombinasjonen cargobukser og blazer funker dårlig i de fleste tilfeller imo, og dette var intet unntak.

 

Edit: Det ser ut som om det er et lite collar gap på gang. Pass på å dra jakken ordentlig ned hver gang du tar den på deg, så vil problemet forhåpentlig elimineres.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

-drugiS- Synes det så pent ut. Som fkm så synes jeg knappene er litt høyt plassert, men klart innenfor det som er aksptabelt. Buksene satt fint på deg, og passer til jakken.

 

Det eneste som jeg synes skjemmer er PSet. Det er for stort og buler for mye i lommen. Jeg synes du skulle hatt et som var mindre.

Lenke til kommentar

Jeg må nesten si meg litt enig med Jostein K angående jakken. Selv om den ved første øyekast ser grei ut, så synes jeg ikke alt er helt topp med jakken. Pickstitchigen er helt overdreven og ser rett og slett dum ut - spesielt siden den er maskinsydd (tipper jeg). Som allerede nevnt sitter også knappene litt høyt. Armhulene ser også litt rare ut, men det kan være på grunn av den dårlige vinkelen på bildet. Jeg er også enig med Jostein K om at lommene ser litt rare - er det mulig at de er veldig store? Jeg liker heller ikke skuldrene eller stoffet til jakken, men det kommer nesten an på personen.

Nå som det er sagt synes jeg ikke at jakken er forferdelig. Den er langt bedre enn de fleste jakker nordmenn bruker. jeg synes jakken er helt grei.

Just my two cents

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At pickstitchingen er litt overdreven er jo helt klart, men det er forskjell på å si det og å si at sømmene er direkte stygge. Personlig syns jeg sømmene ser helt greie ut, og det er langt fra å være det mest overdrevne jeg har sett. Lommene ser jeg ingenting galt med, annet enn at de kanskje er et hint større enn normalt. Igjen, det er ganske stor forskjell på å si at lommene er litt store og at de er direkte stygge.

 

Jeg er enig i at jakken er helt grei, hverken mer eller mindre, men jeg syns det i stor grad skyldes at knappene sitter for høyt. På grunn av det får man et inntrykk av at personen er litt pæreformet, dvs at hoftene ser bredere enn skuldrene.. Hadde knappen sittet lenger ned ville jakken hatt langt bedre balanse, og den hadde gjort at personen som hadde den på seg ikke hadde sett ut som om han hadde enorme hofter. Resten av detaljene på jakken er nesten utelukkende ting som er helt opp til personlig smak, men som objektivt sett ser helt ok ut.

 

Når det er sagt er jo bildet tatt fra en forferdelig vinkel og i dårlig lys, så kanskje vi tar helt feil...

 

 

Edit: Jeg må forresten si at jeg ikke helt klarer å skjønne hvordan det er mulig å ikke like stoffet.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...