Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Tozva

Stygg shorts, som var dårlig kombinert med piquéen, og kan ikke si jeg likte den heller noe særlig, sitter ikke pent, virker som om den bare henger der liksom. Skoene var helt ok.

Skrevet
Merkelig så mye hat Raste får om dagen. Det eneste vi ser er jo 1stk jeans og en skjorte med noen få detaljer.

Haha, joda. Noen går mere på meg som person enn klæra virker det ut som, men bryr meg svært lite om det :p

Skrevet
Merkelig så mye hat Raste får om dagen. Det eneste vi ser er jo 1stk jeans og en skjorte med noen få detaljer.

Ser ikke helt problemet. Dette er tross alt en tråd for ris og ros, så om noen ikke tåler å høre at de ikke kler klærene sine, at de sitter dårlig, eller at de ikke er spesielt pene/tøffe, så kan man bare la være å legge inn bilder i bildetråden. I og med at det er såpass forskjell i smak her på forumet, så skal det godt gjøres å gjøre alle til lags med antrekket sitt.

Skrevet

Ser ikke helt problemet. Dette er tross alt en tråd for ris og ros, så om noen ikke tåler å høre at de ikke kler klærene sine, at de sitter dårlig, eller at de ikke er spesielt pene/tøffe, så kan man bare la være å legge inn bilder i bildetråden. I og med at det er såpass forskjell i smak her på forumet, så skal det godt gjøres å gjøre alle til lags med antrekket sitt.

Så klart. Jeg har selv argumentert for dette når folk kommer å klager i tråden "Stiler du ikke liker". Jeg har bare fått intrykk av at i det siste får Raste kritikk fordi det er han som poster det, og ikke nødvendigvis plagget.

Skrevet

Det kan jo være et annet alternativ, at han konsekvent kler seg fælt. Hehe. :)

For min del gir jeg blanke i hvem som har på seg klærene, hvor mye klærene koster eller hvilket merke det er, og jeg håper andre også tenker i de baner. Noe annet hadde jo vært skandale.

Skrevet

Kan huske Raste har kommet med noen pene antrekk litt tilbake i tid, om jeg ikke blander med en annen. Men er sikkert bare jeg som ikke er så veldig glad i de Kaporal buksene. Bare for å si det igjen. Alt jeg skriver er min mening.

Skrevet

Den diskusjonen kan du finne i cafeen. Jeg syns dem ser harry ut. På grunn av alt det ekstra som J&J jeans pleier å ha. Du skjønner hva jeg mener når du trykker her. Men dem har jo selvfølgelig også noen helt cleane bukser, men da kommer det til passformen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...