Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan forstå det hvis det er tøyslips, men silke? Dårlig idé.

Forøvrig fint antrekk, men er det ikke litt tidlig å trekke frem desert bootsene allerede nå? Jeg kommer til å vente med mine, er jo fortsatt strålende sol og skyfri himmel ute omtrent hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imaginary: Takk :)

Angående ørkenstøvler (fornorsking er ikke alltid like heldig!) ser ikke jeg problemet med å ta dem i bruk nå. Det er 15 grader hos meg og det er etter min målestokk høstvær.

Skrevet

Var egentlig vinteren jeg tenkte på, så det var usannsynlig dårlig formulert av meg :roll:

Jobbet i 31 minus + fuktighet pga. et nærliggende tjern + vind husker jeg. Lærte meg da verdien av av gode hansker og ullsokker. Så i år blir det både skinnhansker og ullsokker!

Skrevet

Jeg er ikke klar for høsten! Aner ikke hvor varmt det var, men var sikkert 17-18 grader på morgenen i dag, og ble ikke kaldere utover kvelden.

lolwut, hvor bor du? Her er jeg heldig om det er 5 grader når jeg skal sykle til bussen, og jeg bor i Vestfold.

Skrevet

Mye du skriver er ufrivillig dårlig formulert Lokeland ;) sånn er det å ha det travelt!

Det er da man lærer verdien i slike plagg ja.. Selv om de nesten ikk hjelper i det hele tatt.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

SML: Personlig likte jeg ikke genseren. Nå vet ikke jeg hvilken kroppsfasong du har, men genseren fikk det til å se ut som du har litt mage som stikker ut på sidene. :/

Skrevet

Lokeland: Likte første antrekket bra, ikke fullt så fan av jakken i det andre bildet, men ellers bra.

SML: Krasj mtp mønster/striper osv. Enig med Milanjo angående den litt rare fit-en på genseren.

Skrevet

Jinxet meg selv i dag. 14 grader og vind.

Jeg er ikke klar for høsten! Aner ikke hvor varmt det var, men var sikkert 17-18 grader på morgenen i dag, og ble ikke kaldere utover kvelden.

lolwut, hvor bor du? Her er jeg heldig om det er 5 grader når jeg skal sykle til bussen, og jeg bor i Vestfold.

Stavanger :)

Skrevet

Hvem faen vasker slips i vaskemaskin? facepalm.gif

Pappa som prøver å være husmor, samme fyren som vaska ullgenseren min på kok i vaskemaskinen.

Og det er ikke for tidlig å bruke desert boots nå, er dritkaldt om morgenenen og utover dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...