Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, shoop = snaffle?

 

Byttet nick i to sekunder, og på den tiden så var det noen som lagde en account med det gamle nicket mitt.

Nå går det ikke ann å bytte nick til noe annet heller.

hva faen.

 

Jeg får vel lage en ny account.

Det er en slik sperrefrist på et par måneder tror jeg.

Er forøvrig ingen som heter Snaffle annet enn deg.

Lenke til kommentar

Pinup: Enkelt og pent (bilde 1), bilde 2 ganske bra, selv om fargen på tightsene var litt... skrikende. Men dristig det er det. (ikke nødvendigvis en uting)

 

Bilde 3: Hva skjedde med lyset? Helt greit.

 

Helgah: Bra antrekk, men som en annen her kommenterte ser litt mismatch ut med de hanskene der. Bra at jenter også poster i bildetråden.

 

thrice: Ser pent ut, men lite bilde og ganske vanskelig å se hva du har på deg.

 

Hva er greien med disse utsnittbildene? Anewz: Det ser veldig bra ut, men har du ikke et "helt" bilde?

 

Hmm, så mye som jeg kritiserer burde jeg vel også legge hodet på hoggestabben og faktisk legge ut noe... :hmm:

Lenke til kommentar

Ah, trodde det var deg jeg. Men det stemmer jo ikke.

Skjønner ikke hvordan dette har gått da, han har snaffle som brukernavn (og du har PortioN), mens du valgte snaffle som visningsnavn. Går det virkelig an å ha to brukere der den ene har et nick som brukernavn og den andre har samme som visningsnavn?

Lenke til kommentar

Til alle dere som kritiserer thrice for å "bruke cuffs under v-hals": ALLE SKJORTER HAR CUFFS FFS. På norsk heter det mansjetter, og det er den nederste delen av ermet som er litt tykkere enn resten av skjorten. Det thrice har heter french cuffs.

 

Forøvrig er jeg enig i at det ikke skal brukes under genser. Ser ikke helt bra ut.

 

 

Helgah: Liker kjolen :)

 

AnewZ: Kult med detaljbilder, men blir mye bedre om du har med et oversiktsbilde også. Så greit ut forresten.

Lenke til kommentar
Til alle dere som kritiserer thrice for å "bruke cuffs under v-hals": ALLE SKJORTER HAR CUFFS FFS. På norsk heter det mansjetter, og det er den nederste delen av ermet som er litt tykkere enn resten av skjorten. Det thrice har heter french cuffs.

 

Stakkar genseren din thrice. blir nok fin og utvidet nå.

French cuffs under genser..

 

hva skrev jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...