Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kostet meg 699,- på DNA i Tønsberg. Er av merket Equal 5, som jeg ikke fant noe om på nettet. :p Satser på at dem funker fint til den prisen da. Hang på en del lapper om diverse teknologier brukt i skoen (rask tørking, vanntetthet, varme, anti-lukt og alt mulig rart :p), så da bør de jo holde mål. Er fan av litt for lange bukser selv jeg, ser ganske fett ut med mid-top/high-top sneakers. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FKM: Er litt lang, men ingen krise. Føler ikke den må være like kort som en dressjakke.

Selvfølgelig skal den ikke være like lang i ermene som en dressjakke! Ermene på en jakke skal dekke alt man har under! Men den var 2-3 cm for lang uansett.. Men ikke hør på meg, jeg er litt for perfeksjonist:P

Skrevet
Litt for kort jakke for min smak, men fargekombinasjonen med skjerfet var fin. Minus for bukse.

Men hey, det var da noe positivt fra selveste psilo :)

thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S?

Jeg vet hvertfall at de har de skoene på S&S, men tror ikke de var på 30% i helgen.

FKM: Er litt lang, men ingen krise. Føler ikke den må være like kort som en dressjakke.

Selvfølgelig skal den ikke være like lang i ermene som en dressjakke! Ermene på en jakke skal dekke alt man har under! Men den var 2-3 cm for lang uansett.. Men ikke hør på meg, jeg er litt for perfeksjonist:P

Som jeg sa, ermene er litt lange - men ingen krise. Vet ikke helt hvor mye det koster å legge de opp med 2cm hos en skredder, noen aning? Fikk den til 60% ca, så er fornøyd jeg :)

Skrevet
thrice: Bootsa du posta for litt sidan, er det samme som er 30% off på S&S?

Jeg vet hvertfall at de har de skoene på S&S, men tror ikke de var på 30% i helgen.

Jo

Skrevet

Hvis Espen ser sånn ut så burde han bli modell. Hvis ikke så hjelper ikke de bildene så veldig. Det er ikke rent sjeldent at et plagg ser bedre ut på en modell eller en mannekeng enn den ser ut på meg.

Skrevet (endret)

Det ligger bilder i skotråden.

Jonas kjøpte skoene på Timberland butikken i Bogstadveien tror jeg.

Endret av thrice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...