Xtra Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Som sagt, hadde egentlig ikke tenkt å bruke dressen i dag, men det ble dress likevel og med dårlig tid til bussen ble det ingen stryking og en veldig halvveis knute, som dere allerede har påpekt. Men, nå har jeg unnskyldt meg nok, og er enig angående skjorten, jeg har en som er lengre, men den ser virkelig fæl ut uten stryking, så det ble en annen skjorte som ser nokså grei ut uten stryking. Konklusjonen: Bedre tid, stryk skjorten, bruk en annen skjorte, og fiks slipsknute. Takk for kommentarer. Men angående slipsknute: hva slags knute er penest, hva "bør" man bruke, sånn generelt sett? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Lærer du deg en pen four in hand klarer du deg uten noe annet. Hold deg unna hel windsor om du ikke har god peiling på hva du gjør, for det ender opp med å se jævlig ut i 9 av 10 tilfeller. Pratt og halv windsor funker også, men four in hand er "universalknuten" som passer til 99 %. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Lærer du deg en pen four in hand klarer du deg uten noe annet. Hold deg unna hel windsor om du ikke har god peiling på hva du gjør, for det ender opp med å se jævlig ut i 9 av 10 tilfeller. Pratt og halv windsor funker også, men four in hand er "universalknuten" som passer til 99 %. Da satser jeg på å lære meg den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Utmerket, men pass på at du lærer den korrekt, med dimple osvosv! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Ser bra ut Bebe! Det er alltids litt småpirk på fiten på dressen, men jeg regner med at du vet det selv, så jeg gidder ikke utbrodere det... Slipsknuten så da ut som en vanlig halv windsor? Men hva vet jeg, rimelig vanskelig å se Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Takk, fkm Man blir aldri fornøyd med passformen, fkm. Uansett om den har vært en tur hos skredderen og alt Nå som jeg er på diet osv, så fyller jeg ikke alt like godt heller. Det er en halv windsor, måtte bare teste skillsen til folket her =P Takk Hvorre Folket må komme med flere dressbilder da! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Ser bra ut gutter! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Hehe, bare hyggelig Skulle gjerne slengt opp ett bilde, men snekkerbuksen og hettegenseren tok over dagen min i dag Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Det er en halv windsor, måtte bare teste skillsen til folket her =P :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Ser bra ut, bebeluv SML: Genseren ser litt posete ut og ligger ikke heelt optimalt rundt skjortekragen, men ellers ser det greit ut. Du vet jo selv at det er for casual til å bruke på 17. mai, så det er nesten ikke noe poeng å si Lenke til kommentar
Nash Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 fine antrekk her idag! Gjemte meg bak trenchen idag pga mangel på dress Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Nå som jeg er på diet osv, så fyller jeg ikke alt like godt heller. Hva går du på diet for? Synes du ser ganske så tynn ut jeg. Btw, er som Nash sier; fine antrekk folkens! Gidder ikke å slenge opp mitt, er så og si det samme som jeg brukte på nyttårsaften, bare med en sånn sløyfesak i rødt, hvitt og blått på "kragen" til blazeren. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Vell, jeg foretrekker å passe inn i "size zero" Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Jaha, du liker å gå med jenteklær altså Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 EB: Hvis du er klar over hvor frastøtende slipsknuten din er, hvorfor i alle dager gjør du ikke noe med det? Det er ikke akkurat rocket sience å knyte en slipsknute... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Poenget var vel at du ikke trengte å kommentere den. Hadde brukt dressen hele dagen og følte for å løsne litt på slipset på kvelden, gadd ikke rette på det bare for bildet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Jaha, og hvis man ikke kommenterte sånne ting, hva hadde da vært poenget med bildetråden? Og sånn bare for å ha sagt det, når man løsner på slipsknuten blir ikke selve knuten løsere, det blir bare mer å gå på rundt halsen, så knuten blir hengende lenger ned. Så jeg kan ikke se for meg at knuten var noe penere tidligere på dagen, ettersom det er selve knuten som er fryktelig. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 EB: Hvis du er klar over hvor frastøtende slipsknuten din er, hvorfor i alle dager gjør du ikke noe med det? Det er ikke akkurat rocket sience å knyte en slipsknute... Fikk meg en god latter :!: Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jaha, og hvis man ikke kommenterte sånne ting, hva hadde da vært poenget med bildetråden? Og sånn bare for å ha sagt det, når man løsner på slipsknuten blir ikke selve knuten løsere, det blir bare mer å gå på rundt halsen, så knuten blir hengende lenger ned. Så jeg kan ikke se for meg at knuten var noe penere tidligere på dagen, ettersom det er selve knuten som er fryktelig. Hvem utnevnte deg til den allmektige gud over slipsknuter? Smak og behag. Og når jeg vet hva du kommer til å si ser jeg ikke poenget i å, for deg, påpeke det åpenbare. Endret 18. mai 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå