Gå til innhold

graffiti- hærverk eller kunst?


me1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for et trist menneske du er:/

 

Og det sier du på bakgrunn av hva? Fordi jeg er uenig?

fordi dette er andre gangen på bare noen dager at du sier: lykke til her i livet. du vil trenge det. hvis du skal disse meg må du komme opp med noe bedre;) og ikke faen om jeg legger ut ting som jeg har laget-.- ble du født så dum eller må du trene på det i tillegg?
Lenke til kommentar

er selv ateist så sier ikke det på grunlag av religion, men man burde ha såpass mye respekt for andres religion at man ikke tagger på kirker.

... eller tegner karikaturer av Muhammed?

 

skoler har vel bare blitt sånn egentlig. vet ikke hvorfor, men noen ting må man bare godta uten spørsmål;)

Skoler har blitt sånn fordi de håpefulle kunstnere får så mye bråk da. Ikke bare av skolen, men av medelevene som blir lei av bråket og som utmerket godt vet hvem taggerne er. Ikke like gøy å være gatekunstner når du ikke får være anonym.

 

Det betyr ikke at man ikke tagger andres skoler:

 

SFO-ungene på Frydenlund reagerte spontant da de i går oppdaget at vinduer og inngangen til skolen var tilgriset av tagging.

 

Splitter ny skole tagget ned

 

To menn tagget på en skole

 

Geir :)

ufff, synes synd på de som ikke klarte å tagge et hakekors engang:S
Lenke til kommentar

for et trist menneske du er:/

 

Og det sier du på bakgrunn av hva? Fordi jeg er uenig?

fordi dette er andre gangen på bare noen dager at du sier: lykke til her i livet. du vil trenge det. hvis du skal disse meg må du komme opp med noe bedre;) og ikke faen om jeg legger ut ting som jeg har laget-.- ble du født så dum eller må du trene på det i tillegg?

 

Disser deg ikke. Det er et genuint lykke til.

Hvorfor i all verden kan du ikke legge ut noe?

Lenke til kommentar

Må jeg virkelig forklare det? Tenke litt vettu, tenke;)

 

Ja du må virkelig forklare det. For du kommer først med en påstand om at du er inne i grafittimiljøet og tydeligvis vet mye mer enn meg om emnet. Da ser jeg ikke problemet med å vise til noen av dine egne verk? Det er ikke akkurat noen risiko med tanke på politiet osv ( hvis du har fargelagt ulovlig).

Lenke til kommentar

Nå er forumet anonymt. Jeg kan selvsagt ikke svare for ansvarlig redaktør, og ikke er jeg admin selv lenger, men jeg tviler på at redaktøren (som bestemmer slikt) hadde latt admins gi politiet IP og annen brukerinfo bare på grunn av litt tagging. Forumet tar kildevernet på alvor. Og jeg tviler på at politiet hadde spurt.

 

Hadde det vært snakk om overgrep eller drapstrusler, så hadde det kanskje vært noe annet.

 

Så jeg antar at det er rimelig risikofritt...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva vet du om at deet ikke er no risiko? :huh: dessuten angår ikke det deg;) skriver du forresten?

 

Se på hva den vise mannen skriver over.

Tviler sterkt på at politiet ville brukt noe særlig ressurser på å spore deg opp fordi du lastet opp et bilde av en grafitti du har malt på et forum, uavhengig av en økning i budsjettet neste år.. .

 

Når det er sagt tviler jeg nå på at du i det hele tatt har tatt i en sprayboks.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

hva mente du med det?

 

Fordi bildet jeg postet, er av en slik art at det voldtar sansene - nesten som ett overraskende nærbilde av en vidåpen vagina - når man egentlig forventet seg noe helt annet

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...