Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gå til legen alene


Malways

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg gå til legen alene. Jeg må da melde fra i skranken at jeg har komt. Dette høres kanskje teit ut, men det er det jeg gruer meg mest til. Ikke døm meg, grunnen til at jeg skal der er pga mulig sosial angst hvis det forklarer det. Hva skal jeg si liksom? "nå har lise olsen komt" "nå har jeg komt, lise olsen"? ser selv at dette ser superteit ut, men vær så snill hva sier dere når dere melder i fra deres ankomst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I morgen skal jeg gå til legen alene. Jeg må da melde fra i skranken at jeg har komt. Dette høres kanskje teit ut, men det er det jeg gruer meg mest til. Ikke døm meg, grunnen til at jeg skal der er pga mulig sosial angst hvis det forklarer det. Hva skal jeg si liksom? "nå har lise olsen komt" "nå har jeg komt, lise olsen"? ser selv at dette ser superteit ut, men vær så snill hva sier dere når dere melder i fra deres ankomst?

Hva med "Hei, jeg har time kl <klokkeslett>" også sier du navnet. Eller så har du jo noen gode forslag selv

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I morgen skal jeg gå til legen alene. Jeg må da melde fra i skranken at jeg har komt. Dette høres kanskje teit ut, men det er det jeg gruer meg mest til. Ikke døm meg, grunnen til at jeg skal der er pga mulig sosial angst hvis det forklarer det. Hva skal jeg si liksom? "nå har lise olsen komt" "nå har jeg komt, lise olsen"? ser selv at dette ser superteit ut, men vær så snill hva sier dere når dere melder i fra deres ankomst?

 

Du trenger ikke å si navnet ditt. Bare si navnet på legen og når du har time. Evt. bare sitt der til du blir ropt opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...