Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yo, New York på meg i vinterferien(uke 9), er det noen som har noe innside-info å komme med? Hvor ligger de beste butikkene og hva er verdt å sjekke ut?

Jeg spør tidlig av to grunner:

1. Jeg liker å planlegge

2. Jeg gleder meg noe jævlig!

 

Woodbury Common ligger utenfor NY, men er et helt sykt stort outlet med 220 butikker. Eksempler som Ralph Lauren, PRL, Burberry, Bottega Veneta osv - der finner du det meste til en billig(ere) penge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Får man rådenim-jeans i sort, eller kun i mørkeblått?

Det finnes i sort også. (F.eks. acne max cash.) Rådenim er vel bare denimbukser som ikke er blitt behandlet.

 

Fra wikipedia:

Dry or raw denim, as opposed to washed denim, is a denim fabric that is not washed after being dyed during its production. Over time, denim will generally fade, which is often considered desirable.
Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg har problemer, selv i godt lys, å se at de er av en annen farge enn svart.

254920098424141819102217_L.jpg

-----

Når man går med ensfargede klær er det lett å se at det kommer endel småhår, støv osv på de. Hvordan fjerner man de? Jeg vet at det finner en slags teiprull som man kan bruke for å få det vekk. Er det andre metoder?

Edit: max raw ja, ikke max cash. Beklager :)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Skal til New York i juleferien så var flott å se tips fra folket her!

 

Mitt spørsmål:

 

Skal på fest på skolen torsdag og er veldig usikker på antrekket. Har tenk på et par Chinos og en cardigan. Det blir veldig varmt i rommet hvor festen skal være så ønsker en litt lett cardigan eller plagg på overdelen.

Har et par nyinnkjøpte sort/gråe chinos som jeg tenker på en cardigan til. Noen speselle tips til fargen/ plagg? (skal ha hvit t-skjorte under)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
De du postet der ser ut som Max Cash, ikke Max Raw.

Det er fordi det ER Max Cash :)

 

Men de er jo svarte. Hvorfor snakker du da om at du har problemer med å se at er mørkeblå?

"Jeg har problemer, selv i godt lys, å se at de er av en annen farge enn svart."

Jeg prøvde å formulere at de var svarte, ikke mørkeblå. Det er lett å blande modellene til Acne.

Uansett:

Acne Max Raw: Mørkeblå raw

Acne Max Cash: Svarte (men er de "skikkelig" raw denim?

Lenke til kommentar
"Jeg har problemer, selv i godt lys, å se at de er av en annen farge enn svart."

Jeg prøvde å formulere at de var svarte, ikke mørkeblå. Det er lett å blande modellene til Acne.

Uansett:

Acne Max Raw: Mørkeblå raw

Acne Max Cash: Svarte (men er de "skikkelig" raw denim?

Det er nok ikke skikkelig rå denim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...