Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg skrev høst/vinter mente jeg en jakke som jeg kan bruke på høsten, og litt utover vinteren.

Jeg trodde faktisk at folk til å forstå det ja. Ellers hadde jeg skrevet det på en annen måte.

Skrevet

Ikke jeg heller :/ Trudde det alltid var høst-vinter, men er vell høst/vinter.

Jeg pleier å ta turen til S&S om jeg ikke veit hva jeg skal ha. Kommer alltid hjem fornøyd.

Skrevet
3000,- ++ for en vinterjakke? Dyrt å være preppy. :p

En Bergans vinter jakke er jo faen meg dyrere enn 3000,-. Samme går egentlig for alle merkene, om man ikke kjøper HM etc. Men ja, kvalitet koster.

Skrevet

Dere jaller om den kvaliteten hele tiden, men en jakke fra HM varer garantert like lenge som en svindyr fra Bergans.

Kvalitet er i aller høyste grad overvurdert hos motefolket, som omtrent bytter ut garderoben sin før vær sesong.

Skrevet

Hva er det da? Er en jakke til 3 lapper mer varmende enn en til 500? (I det store bildet selvsagt).

Kvalitet har etterhvert gått mer over til merket og det rent estetiske - Igrunn et forduftet ord.

Skrevet
Alt er relativt Charles Bass. For mange vil det være latterlig mye, uansett plagg.

Du fremstår som en douché.

Med tanke på at vi bor i Norge, og at vinteren kan bli ganske kald, tror jeg de fleste vil investere i godt yttertøy

Skrevet (endret)

Jeg har aldri hatt en jakke til 3K, og jeg har da virkelig klart meg helt fint.

Kan ikke utelukke at jeg kanskje må gå inn for å bruke så mye i vinter riktignok.

Endret av multisync
Skrevet (endret)

Charles bass. Noen hjemme?

Hvis du tror man må bruke 3000 for å få en varm jakke, så er du lite opplyst. Kvalitet koster, merket koster mer.

Endret av mathos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...