Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knappane er mykje av Johnny Love sin signatur tykkjer eg. Tykkjer ikkje det er for mange, men dei sit kanskje liiiittebittegrann for tett.

Skrevet

Jeg likte den også :) Har ikke lagt spesielt merke til den noe sted, men du kan jo stikke innom et Johnny Love-utsalgssted i nærheten av der du bor ;)

Skrevet
Så på Johnnylove.no nå og så denne jakka. Syns den var ganske tøff. Noen som veit hvor jeg får tak i den?

post-142103-1245691775_thumb.jpg

Likte den buksa jeg..er det Johnny Love det også?

Skrevet (endret)
Jeg likte den også :) Har ikke lagt spesielt merke til den noe sted, men du kan jo stikke innom et Johnny Love-utsalgssted i nærheten av der du bor ;)

Da må det vel bli Oslo et sted. Vet du hvor i Oslo de selger Johnny Love?

Sultaan: Det vet jeg ikke. ;)

Endret av Djfreedo
Skrevet (endret)

Den eneste jeg har sett det på er Eger, har faktisk ikke sett det andre steder :p

Sultaan: Jeg tipper det, siden det er et bilde fra Johnny Love.

Endret av Jonas!
Skrevet (endret)

Det er det ikke.

Edit: Sjekket hjemmesiden til Johnny Love nå, i Oslo selges det på Høyer Egertorvet, Insomnia, Mint og Aspelid. Jeg har for øvrig aldri hørt om de tre siste..

Endret av Jonas!
Skrevet

Var i Ålesund på Siri (?) i sendtrum (?). Eg var ute etter ein PRL piquè, men dei hadde ikkje i kvit. Då kom eg over ein piquè frå Burberry. Han sa at passformen på Burberry sine piquèar var betre enn PRL sine, for PRL sine var meir "amerikanske" og "større". Dei hadde så klart ikkje Burberry poloen på lager heller i min størrelse. Eg likte poloen, men kva vil folket her seie om Burberry - PRL ?

Skrevet (endret)

Har kjøpt meg tre nye polos fra PRL. To av de er sinnsykt flashy, men jeg synes de var kule. :p

pPOLO2-5626983_standard_v330.jpg

pPOLO2-5626973_mailer_v330.jpg

Denne fargen, men rød pony:

pPOLO2-5773719_standard_v330.jpg

Og en shorts:

pPOLO2-5756769_alternate3_v330.jpg

Endret av MagnusW
Skrevet

De to første der var forferdelig stygge synes jeg, den blå var ikke så ille, men er ikke fans av polo-er sånn egentlig. Shortsen vet jeg ikke helt, minner meg litt om en pysjamas. :p

Skrevet (endret)

Den første poloen var stygg. Den andre (den lyseblå. Ser bare 2 poloer jeg) var grei nok. På lik linje med KongKake er jeg ingen stor tilhenger av poloer, men den var absolutt kurant.

Shortsen likte jeg ikke. Så ut som en badeshorts i pysjama-stil. :p

Endret av Spetz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...