Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

laffe,

Til mine bommulsbukser/bestefarsbukser bruker jeg noen svarte, pene slip-ons i skinn. De koster 7/900,- på skoringen o.l. Til lyse olabukser vil jeg som alltid anbefale noen enkle sneakers til hverdags. Fargen/stoffet på sneakersen avgjøres som alltid av beltet.

Endret av thrice
Skrevet
laffe,

Til mine bommulsbukser/bestefarsbukser bruker jeg noen svarte, pene slip-ons i skinn. De koster 7/900,- på skoringen o.l. Til lyse olabukser vil jeg som alltid anbefale noen enkle sneakers til hverdags. Fargen/stoffet på sneakersen avgjøres som alltid av beltet.

Går for det meste med svart/brun belte.. men aner ikke hva som passer til det : /

anyway, takk ;D Slip-ons kjøpte jeg isted, passet ypperlig. ; )

Skrevet (endret)

Det gjør det. Du kan bruke "tommelfinger regelen". Beltet skal matche med enten stoffet eller fargen, helst begge. Beltet i seg selv, utifra og holde buksen på plass, skal hjelpe til å skape en helhet i antrekket.

Endret av thrice
Skrevet

Nei, har ikke fått surra meg til å gjort det enda. Jeg har vært opptatt med å flytte inn, sette opp møbler osv, men i dag har jeg planer om å titte litt på klær.

Skrevet
Var 2 min i en Boss-butikk i Sevilla i helgen, og den ene jeansen jeg fikk prøvd var ganske tight.

Mulig det bare var den modellen.

Boss finnes jo i flere varianter. Fargekodede. Den videste i lårene er vel Boss Black tror jeg.

Skrevet

Jeg skal se etter nye sko i dag og trenger tips. Jeg må ha noe av skinn som er nogenlunde vanntett og kan brukes om høsten, men jeg ser ikke etter noe teknisk fottøy. Skoene må gå bra både til ordinær dongeri og slim fit. Noen forslag?

Skrevet

Handlet meg pique på Lacoste i dag. Så på noen skjorter da, prisen var 800kr. Dyrt, men ok, jeg vil ha en fin pique. Fant meg en slim-fit, prøvde og var fornøyd, gikk i kassen. Slo inn 1200kr. Dyreste overkroppsplagget jeg har kjøpt hvertfall :p

Skrevet

Er på utkikk etter en dokumentmappe i skinn, helst brun eller sort skinn. Kan også inneholde skriveblokk samt plass til ark, penn osv.

Noen som vet hvor man kan kjøpe slike?

Mange av bokhandlerne har slike, men mange i deres sortiment er litt for "enkle".

Skrevet
Louis Vuitton har eit par dokumentmapper, men dei er relativt dyre – rundt $600.

Ok, ja synes den ble litt for dyr. Er mer opptatt av funksjonalitet enn av merket. Skal sjekke ebay om jeg finner noen fine mapper der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...