Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen forslag til vårjakke jeg kan kjøpe? Har en litt rocka stil, så ikke no armani hvit frakk :p

EDIT: Pleier oftes å gå i hettegenser, og liker at jakka er ganske tynn og kort uten hette, så hetta i genseren kan ligge på utsiden.

Brukte en hvit jean paul jakke i fjor, men da var jeg jo soss. :ph34r:

Skrevet

Og når ble Jean Paul sossemerke? :dontgetit:

Nå orker jeg ikke åpne profilen din for å se hvor du bor, men Carlings, Urban og Stress er vel bra steder å lete?

Skrevet
Og når ble Jean Paul sossemerke?  :dontgetit:

Nå orker jeg ikke åpne profilen din for å se hvor du bor, men Carlings, Urban og Stress er vel bra steder å lete?

8123509[/snapback]

Nei dere som kjøper Armani og Gucci tenker vel ikke det, menmen, syns hvertfall jakka var litt soss.

Har endel butikker i nærheten, men lurte på om dere hadde noen forslag, er ikke så mange vårjakker her ennå.

Skrevet

Jeg har hverken klær fra Armani eller Gucci. ;P Men du får ha dine meninger, så kan jeg ha mine. :)

Forslag til spesifikke jakker? Eller til merker?

Vårkolleksjonene begynner vel å rulle inn i butikkene de nærmeste ukene, så det er bare å følge med. :)

Skrevet
I mine øyne så er shaun paul klær jeg finner på de gode utlendingsgjengene på oslo s:p

8123803[/snapback]

Det er vel Ola og Kari som voldtar det merket. Det er bare å ta en runde på Jernbanetorget og se. Og btw. Det heter Jean Paul.
Skrevet
I mine øyne så er shaun paul klær jeg finner på de gode utlendingsgjengene på oslo s:p

8123803[/snapback]

Det er vel Ola og Kari som voldtar det merket. Det er bare å ta en runde på Jernbanetorget og se. Og btw. Det heter Jean Paul.

8124008[/snapback]

hah:P ja det gjør det:D

Nei det er vel ali og mohammed som voldtar det merket desverre. Det er alle der hvor jeg bor klar over:P

Skrevet

Så, så. Vi vet alle hvor elendig Jean Paul er. :)

Over til noe annet, mitt TUMI-mania har tatt helt over! Etter å ha kjøpt en trillebag har jeg nå gått til innkjøp av Tumi Generation 4.4 Backpack, liksom trillbagen er denne sekken the shit. Anbefaler alle som ønsker en ny sekk/bag/koffert å se på Tumi, selv om det er et nokså ukjent/undervurdert merke i Norge. :)

tumi_en.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

tumi_to.jpg

tumi_tre.jpg

tumi_fire.jpg

tumi_fem.jpg

tumi_seks.jpg

tumi_syv.jpg

Skrevet (endret)

Robbie: Kan trillebaggen taes med på flyet som handbaggasje (altså innanfor 23x40x55 cm)? :)

Har sjølv sett litt på Tech21 On-Board-trilleveske, kva trur dykk? Den er littegrann for stor, men eg har skjeldent opplevd at dei hakker på éin centimeter.

Endret av Henrik Lied
Skrevet

Oh yes, målene er bare 33x40,5x20,5 cm (H x B x D). Men hva gjelder større carry-ons så spørs det hvilket flyselskap du reiser med, samt om du har et bonuskort m/status (og for all del, unngå British Airways). Selv har jeg hatt stor Wilson tennis-bag, ryggsekk samt liten laptop-veske uten problemer som carry-on, men som sagt så hjelper det å kunne "triksene".

Men de sier det skal bli strengere ila. våren, så vi får se. Men du trenger ikke å bekymre deg for Tumi'en, den vil alltid være liten-nok... :)

Skrevet
Oh yes, målene er bare 33x40,5x20,5 cm (H x B x D). Men hva gjelder større carry-ons så spørs det hvilket flyselskap du reiser med, samt om du har et bonuskort m/status (og for all del, unngå British Airways). Selv har jeg hatt stor Wilson tennis-bag, ryggsekk samt liten laptop-veske uten problemer som carry-on, men som sagt så hjelper det å kunne "triksene".

Men de sier det skal bli strengere ila. våren, så vi får se. Men du trenger ikke å bekymre deg for Tumi'en, den vil alltid være liten-nok... :)

8125059[/snapback]

Noen tips til en god skulderveske til å bruke som carry-on? Er så utrolig bjarne å bruke sekk når man feks har på blazer, og laptopvesken min er litt for liten for å få med et par plagg også.

Skrevet
Noen tips til en god skulderveske til å bruke som carry-on? Er så utrolig bjarne å bruke sekk når man feks har på blazer, og laptopvesken min er litt for liten for å få med et par plagg også.

8125607[/snapback]

Hvorfor ikke en liten trillebag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...