Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter selv med at jeg får hull i skrittet på buksene. Senest for et par måneder siden på et par Tiger-bukser til 1600.... Hvor kjøper dere lapp og hvordan sys det på? Må få gjort noe med dette. Kan ikke kaste bukser etter et halvt års bruk.

 

Har et par nå hvor jeg ser at det vil komme hull når som helst.

 

Har fått hull i skrittet på bukser fra ToS, Levi's, Luxire som kostet alt fra 500 til 1400 kr, tror rett og slett det er vanskelig å unngå.

 

Har fått det fikset alle gangene hos en lokal syerske for en 2-300 kr ved hver anledning. Det koster litt, men er billigere enn å hive buksene.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

 

Sliter selv med at jeg får hull i skrittet på buksene. Senest for et par måneder siden på et par Tiger-bukser til 1600.... Hvor kjøper dere lapp og hvordan sys det på? Må få gjort noe med dette. Kan ikke kaste bukser etter et halvt års bruk.

 

Har et par nå hvor jeg ser at det vil komme hull når som helst.

 

Har fått hull i skrittet på bukser fra ToS, Levi's, Luxire som kostet alt fra 500 til 1400 kr, tror rett og slett det er vanskelig å unngå.

 

Har fått det fikset alle gangene hos en lokal syerske for en 2-300 kr ved hver anledning. Det koster litt, men er billigere enn å hive buksene.

 

Lapper kjøpes på lokal hobbyforretning, eventuelt kjøper dere en billig dongeri, eller bruker en gammel dongeri. Jo tykkere dongerilapp jo bedre. Det er bare å sy den med symaskin over der hullet er (fra innsiden). Syr du for hånd kan du lime den fast fra innsiden før du syr.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

 

 

 

 

fant en side som gir bort briller gratis

http://www.coastal.com/Coupon-Applicable-Glasses

Takk for tipset! Ble et nytt par briller for 17 dollar med frakt/handling!

Oj, funker det selv om du ikke bor i USA? Eller brukte du proxy?

Bor i USA. Kjøpte med styrke, er nærsynt og har korrigering for skjeve hornhinder. Det er kun oppgraderinger som bedre glass/solbriller som koster ekstra! Oppdaterer her når brillene kommer.

Lenke til kommentar

 

 

 

fant en side som gir bort briller gratis

http://www.coastal.com/Coupon-Applicable-Glasses

Takk for tipset! Ble et nytt par briller for 17 dollar med frakt/handling!

Oj, funker det selv om du ikke bor i USA? Eller brukte du proxy?

Bor i USA. Kjøpte med styrke, er nærsynt og har korrigering for skjeve hornhinder. Det er kun oppgraderinger som bedre glass/solbriller som koster ekstra! Oppdaterer her når brillene kommer.

 

Ja, det hadde vært bra. Hvis alt er ok, så får jeg bestille meg et par

Lenke til kommentar

Luxire er raske om dagen. Bestilte Luxire Selvedge 14 oz Dark Indigo (99$) den 6. april. Den 21. april fikk jeg epost med bekreftelse på shipping.

 

Ca to uker etter bestilling som jo er en del raskere enn det pleier, de to andre jeansene jeg har bestilt fra Luxire kom etter ca 4 ukers tid.

 

Tenkte å sende epost og få med en skjorte til, men det får bli i den neste bestillingen.

 

Tror denne gjør seg godt om sommeren; http://custom.luxire.com/products/cotton-linen-navy (89$)

 

Bilde av dette stoffet som en ferdig skjorte under;

post-51400-0-76714900-1398083733_thumb.jpeg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...