Roberto Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Det har gått litt i stykker og har funnet ut at Tiger ikke har så bra kvalitet på beltene sine. Noen som vet om jeg kan dra tilbake til butikken å få nytt? Det som har skjedd er at beltet i seg selv (ikke spennen) har raknet i to "deler". Ikke noe pent. Hva kan jeg gjøre med det? Gå tilbake til butikken og be om å få pengene tilbake. Så stikker du på Kamikaze og kjøper et italiensk belte!
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Meg ringe Stine og få full rapport om beltet... Det blir vel dump om det er fake..? Du altså... Stines var nok ekte ja. Hun skjønte ikke helt den forklaringen jeg gav om clips-greier, men beltet var kjøpt i Dior-butikken i Palm Beach - og den står på listen på www.dior.com Bør med andre ord være nokså ekte. Hadde visst kostet såpass også. D&G-beltet der har jeg også! Spørsmålet nå er om hun snakker sant eller ikke.. Med hennes smalemani - så vet jeg at jeg kan finne esken/posen i walk-in-closetet hennes... Og hun tar vare på alt av kvitteringer, verre enn meg, og limer inn i en bok... Marvil; jeg tror faktisk på kjæresten min jeg.
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Er det virkelig så farlig om beltet er fake/ekte?
Marvil Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Er det virkelig så farlig om beltet er fake/ekte? For Joachim; Verdens undergang. For alle andre; Tja, heller tvilsomt.
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Ehh... Her føler jeg at noen tillegger meg meninger...
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Så lenge det er en "ok" kopi er det jo ikke så farlig hehe...
dimiles Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Det har gått litt i stykker og har funnet ut at Tiger ikke har så bra kvalitet på beltene sine. Noen som vet om jeg kan dra tilbake til butikken å få nytt? Det som har skjedd er at beltet i seg selv (ikke spennen) har raknet i to "deler". Ikke noe pent. Hva kan jeg gjøre med det? Gå tilbake til butikken og be om å få pengene tilbake. Så stikker du på Kamikaze og kjøper et italiensk belte! Har jeg krav på det? Beltet er kjøpt på Men Only i Oslo, som du sikkert vet hvor er. Kvitteringen har jeg dessverre ikke lenger, så har jeg krav på det? Eventuelt har noen, noen gode argumenter for at jeg skal få pengene tilbake? Er lite lysten på et nytt belte fra Tiger hvis de skulle tilby det. Har du noe å foreslå som belte da, PiRaNHa? (klarer faen meg aldri huske hva som er små og store bokstaver :/ )
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Nix, du har nok ikke krav på å heve kjøpet sånn helt uten videre. Det første du må gjøre er å gi dem en sjanse så de kan fikse det, de kommer sannsynligvis til å gi deg et nytt belte, så med mindre det også blir ødelagt har du nok ikke krav på å få pengene tilbake med én gang. Og hva jeg anbefaler? Gucci of course!
Marvil Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ehh... Her føler jeg at noen tillegger meg meninger... Hvem hva hvor..?
Dr. Jacoby Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Nix, du har nok ikke krav på å heve kjøpet sånn helt uten videre. Det første du må gjøre er å gi dem en sjanse så de kan fikse det, de kommer sannsynligvis til å gi deg et nytt belte, så med mindre det også blir ødelagt har du nok ikke krav på å få pengene tilbake med én gang. Og hva jeg anbefaler? Gucci of course! de kommer ikke til å gjøre noenting uten kvittering.
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Shit, fikk ikke med meg at han ikke hadde kvittering... Men du kan prøve da!
fredriksen85 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Tviler på at det vil gå, uansett om du har kvittering eller ikke. Prøvde å klage på et hvitt J.L belte jeg hadde kjøpt på Tatler på Paleét for et par år siden. Beltet ble gult etter én uke, og jeg spurte om jeg kunne bytte det, få pengene tilbake eller om de hadde noen "cleaning" tips. De kunne ikke tilby noe av delene. Siden har beltet ligget bakerst i skapet mitt. dimiles, skal ta bildet av det belte du spør om imorgen. Skal på fest nå, og er stressa.
Marvil Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Da stod du nok ikke nok på kravene dine Det vil jeg også mene..
Equerm Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Tviler på at det vil gå, uansett om du har kvittering eller ikke. Prøvde å klage på et hvitt J.L belte jeg hadde kjøpt på Tatler på Paleét for et par år siden. Beltet ble gult etter én uke, og jeg spurte om jeg kunne bytte det, få pengene tilbake eller om de hadde noen "cleaning" tips. De kunne ikke tilby noe av delene. Siden har beltet ligget bakerst i skapet mitt. dimiles, skal ta bildet av det belte du spør om imorgen. Skal på fest nå, og er stressa. Da skulle du nektet å gått og dratt opp lovverket! Om det er en sjokolade som mangler en brikke så har du rett på en ny eller pengene tilbake!
_Paulsen_ Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Da skulle du nektet å gått og dratt opp lovverket!Om det er en sjokolade som mangler en brikke så har du rett på en ny eller pengene tilbake! Exactly! Så lenge man har kvittering, og at det ikke er for lang tid siden varen ble kjøpt, skal man ha krav på bytte. Som skrevet tidligere her, du skulle tatt i bruk lovverket, gutt! Ikke spesielt god service fra Tatler heller da, det må jeg si! Skuffende! Jobber selv i klesbutikk, så jeg vet hva jeg snakker om!
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Tatler suger ... husker Damen hadde problemer med å få levert tilbake en genser eller noe sånt (husker ikke helt).
Equerm Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Da skulle du nektet å gått og dratt opp lovverket!Om det er en sjokolade som mangler en brikke så har du rett på en ny eller pengene tilbake! Exactly! Så lenge man har kvittering, og at det ikke er for lang tid siden varen ble kjøpt, skal man ha krav på bytte. Som skrevet tidligere her, du skulle tatt i bruk lovverket, gutt! Ikke spesielt god service fra Tatler heller da, det må jeg si! Skuffende! Jobber selv i klesbutikk, så jeg vet hva jeg snakker om! Derfor synst jeg det er ganske sært at noen butikker ikke gir tilbake pengene men en tilgodelapp. Har man ikke egentlig krav på å få tilbake pengene? Mener det er slik at kunden skal kunne bestemme selv om han/hun vil ha nytt eller penger
Roberto Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Dersom det er en mangel ved varen, ja. Dersom du bare angrer på et kjøp ("over disk") kan du ikke kreve pengene tilbake.
dimiles Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Kan vel sees på som mangel på varen når beltet rakner sammen? Uansett er det uaktuellt med et nytt belte fra Tiger nå. Et belte er en viktig ting og at det rakner sammen er derfor helt uakseptabelt. Neste gang blir det et annet merke. Spørsmålet er bare hvilket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå