Jonas. Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2427896.ece Legg merke til hvordan Stoltenberg har kneppet igjen dressen. Han følger den kjente NAS-regelen - Never, Always, Sometimes.
Henrik C Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 NAS er jo fra bunnen og opp, så Jens vet vel ikke forskjellen på opp og ned. 1
Nash Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 wtf http://www.aftenbladet.no/utenriks/article641004.ece
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Er det noen som har erfaring med Hampton Republic, eller som i det hele tatt har hørt om merket? Var reklame fra Kappahl på artikkelen som nettopp ble postet. Den mørke turtleneck-genseren jeg nylig postet i bildetråden er fra HR. Jeg er iallefall godt fornøyd. Varm og god, sitter godt og pen å se på, imo. E: Samfunnet vårt er skadet. Dessverre. At man får flere reaksjoner på et antrekk som Milanjo beskrev enn joggebukse, uggs og en chunky cardigan i XXXL er for meg umulig å forstå. We have to take back the streets! Endret 20. mars 2011 av Slettet+9871234
Essem Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Fikk en jakke fra en som hadde bestilt feil størrelse. Synes kanskje den er i overkant harry, hva synes dere, brenn eller bruk? Ved nærmere ettertanke: Den glidelåsen var stygg. Og skjevt påsydde lommer... ugh. Kanskje jeg kan få noen kroner for den på finn.
fiskebollebiff Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Helt grei, men ikke noe mer. Selg og kjøp noe phett istedenfor.
fkm Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Enig. Syns den typen jakker kan være ganske kule, bl.a. har Belstaff og Barbour en del lignende som jeg liker, men det skal lite til før det blir overdrevet mye detaljer, slik som det imo blir på den jakken. 1
Essem Skrevet 20. mars 2011 Skrevet 20. mars 2011 Enig. Syns den typen jakker kan være ganske kule, bl.a. har Belstaff og Barbour en del lignende som jeg liker, men det skal lite til før det blir overdrevet mye detaljer, slik som det imo blir på den jakken. Var det jeg tenkte. G-star klarer nok en gang å ødelegge et i utgangspunktet fint plagg ved å legge til glidelåser, skjeve lommer, spenner og bånd. Er til og med fester til et belte som går rundt magen, uten at det fulgte med noe belte til jakken. 2
lokeland Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 House of Singles har salg: I forbindelse med åpningen av vår nye butikk på skøyen, vil det være 50% avslag på alle dresser i hele butikken! Kun kort tid. Salget starter 26. mars klokken 10.00. (en uke tidligere en planlagt).
Jonas. Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Nice! Men gjelder det kun på den nye butikken, eller på den gamle også?
Jostein K. Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Skal på butikken om en time omtrent, og trenger litt kjapp hlep. Go eller no? Endret 21. mars 2011 av DandyVers
Jostein K. Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Siste buksen så grei ut, ney til resten. Takk for kjapt svar Noen andre innspill?
Jonas. Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Sett at passformen er god, tror jeg at den andre cardiganen kan se bra ut. Er dog skeptisk til lommene, og ikke minst knappene på dem.
DexterMorgan Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Se på passformen på klærne før du kjøper. Prøvde en Peacoat fra Hampton Republic før jul en gang. Jeg svømte.
Alliha Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Einig med Hrafen. Ellers kanskje og genser nummer 2.
lokeland Skrevet 21. mars 2011 Skrevet 21. mars 2011 Nice! Men gjelder det kun på den nye butikken, eller på den gamle også? Vet dessverre ikke, e-posten sa ikke stort mer enn det! Men regner vel med det er den gamle. Vurderte nesten å ta en tur før jeg husket at sist gang jeg ringte de hadde de ikke dresser i min str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå