Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Er det noen som har erfaring med Hampton Republic, eller som i det hele tatt har hørt om merket? Var reklame fra Kappahl på artikkelen som nettopp ble postet.

Den mørke turtleneck-genseren jeg nylig postet i bildetråden er fra HR. Jeg er iallefall godt fornøyd.

Varm og god, sitter godt og pen å se på, imo.

E:

Samfunnet vårt er skadet. Dessverre. At man får flere reaksjoner på et antrekk som Milanjo beskrev enn joggebukse, uggs og en chunky cardigan i XXXL er for meg umulig å forstå.

We have to take back the streets!

post-86885-0-17198000-1300639432_thumb.jpg

Endret av Slettet+9871234
Skrevet

Fikk en jakke fra en som hadde bestilt feil størrelse. Synes kanskje den er i overkant harry, hva synes dere, brenn eller bruk?

post-151236-0-78647500-1300641605_thumb.jpg

post-151236-0-60295200-1300641620_thumb.jpg

Ved nærmere ettertanke: Den glidelåsen var stygg. Og skjevt påsydde lommer... ugh. Kanskje jeg kan få noen kroner for den på finn.

Skrevet

Enig. Syns den typen jakker kan være ganske kule, bl.a. har Belstaff og Barbour en del lignende som jeg liker, men det skal lite til før det blir overdrevet mye detaljer, slik som det imo blir på den jakken.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Syns den typen jakker kan være ganske kule, bl.a. har Belstaff og Barbour en del lignende som jeg liker, men det skal lite til før det blir overdrevet mye detaljer, slik som det imo blir på den jakken.

Var det jeg tenkte. G-star klarer nok en gang å ødelegge et i utgangspunktet fint plagg ved å legge til glidelåser, skjeve lommer, spenner og bånd. Er til og med fester til et belte som går rundt magen, uten at det fulgte med noe belte til jakken.

• Liker 2
Skrevet

House of Singles har salg:

I forbindelse med åpningen av vår nye butikk på skøyen, vil det være 50% avslag på alle dresser i hele butikken! Kun kort tid.

Salget starter 26. mars klokken 10.00. (en uke tidligere en planlagt).

Skrevet

Nice! Men gjelder det kun på den nye butikken, eller på den gamle også?

Vet dessverre ikke, e-posten sa ikke stort mer enn det!

Men regner vel med det er den gamle. Vurderte nesten å ta en tur før jeg husket at sist gang jeg ringte de hadde de ikke dresser i min str. :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...