Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er ikke så fan av rugbys, men Gant har noen fine.

Men er det mulig å bestille fra gant via Malford of London, eller kun produktene han har på siden sin?

Skrevet (endret)

Skylder på manglende leseferdigheter :innocent:

Mørkegrå ullflanellbukser, skjorte med lyseblå ruter, brunt skinn

Edit: Også er er jeg treig

Endret av multisync
Skrevet

Takker for gode innspill. La fra meg flanellbuksene fra Oscar Jacobson, i kveld skal jeg mikse litt på stilen min og holde det ungdommelig. Jeg liker klassik mote, men jeg føler ofte for å tone det ned. Endte faktisk med et par oppbretta slim fit jeans ("medium" blå), burgunder bd-skjorte, blazeren, PS og et par semi-brogues (!). Fornøyd :)

Skrevet (endret)

Er Sebago Docksides store eller små i størrelsen? Eller for å si det på en annen måte, bør jeg velge UK 7,5 (41.5) eller 9 (43.5) når jeg vanligvis bruker størrelse 42?

Endret av pex
Skrevet

Jeg bruker 42 til vanlig (43 i vintersko) og docksides i 42 passer meg bra. De virket trange i begynnelsen, men nå har de utvidet seg såpass at de nesten er litt løse, så gå for 7,5 ;)

Skrevet

Bah, klarte selvsagt å få et lite hull i den ene jakkearmen i det jeg skulle gå ut en dør. Heldigvis er hullet omtrent mikroskopisk av størrelse, men det er irriterende likevel. :(

Skrevet

Mikroskopisk enn så lenge. Hadde prøvd å sett på muligheter for å få det reparert, eventuelt gjøre noe for at det ikke blir større!

Uansett skjønner jeg godt er kjipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...