Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har noen en formening om hvilke strykemaskinmerker strykejern som er av kvalitet, og hvilke en bør styre unna? Evt. modeller.

Endret av T.F.T
Skrevet (endret)

Det meste fungerer. Men BOSCH og Siemens er nok verdt å nevne. Har selv strykejern fra Siemens som fungerer som de fleste andre strykejern jeg har brukt.

Endret av lokeland
Skrevet

Han spør jo ikke etter strykejern, men etter strykemaskin. :tease: Det vil jeg og ha forresten, så jeg kan bruke skjorter litt oftere.

Skrevet

Strykemaskin? Dummeste jeg har hørt, det der er en varmrulle. Det burde jo et selskap som produserer og markedsføre dem være klar over. Funker nok dårlig å sende skjortene gjennom der. :p

Skrevet

Kan lære deg noe annet i tillegg: Ikke varmrull ting. :p En skikkelig kaldrulle er det som skal til, men de er gjerne ganske digre beist, og i tillegg må man være tre stykker til å rulle på de gammeldagse modellene. Men hey, det er jo bare å "make an evening of it". :wee:

Skrevet

En ting jeg har fått intrykk av etter å ha lest en del her inne på forumet er at dere virkelig ser ut til å mislike klær fra for eksempel Jack & Jones, jeg tenker gensere. Nå har jeg stått og kjekket meg foran speilet litt her nå, først med skjorte+cardigan (begge deler kjøpt på H&M for tilsammen ca 700kr) deretter med en enkel, kul 299kr dyr Jack & Jones genser. Personlig syntes jeg sistnevnte var mye kulere... Hva sier det om meg, synes dere? Bør jeg skytes?

Hilsen PIN-kode, som vurderer sterkt å gå til innkjøp av flere Jack & Jones-gensere, faktisk.

Skrevet

Det er et faktum at ikke alle har råd til å kjøpe alt hos Hugo Boss eller D&G så personlig har jeg ingenting i mot at folk kjøper klær på "billigkjeder".

Skrevet (endret)

NgZ: Skal skrive det bak øret! :p

PIN-kode: Det er sikkert noen som ville funnet på å tenke tanken, men det er generelt vanskelig å si noe når du er så diffus. En genser kan f.eks. være en hettegenser, en v-hals, crewneck, kabelstrikk, half-zip osv.

ahpadt: Her er det snakk om en sammenligning mellom H&M og J&J, og det går på stil og har ingenting med verken Hugo Boss eller D&G og gjøre. Faktisk kjøper de færreste her inne klær fra disse.

Endret av lokeland
Skrevet (endret)

Da skjønner jeg ikke hvor du ville med det svaret ettersom det ikke var relevant i forhold til PIN-kodes spørsmål.

Endret av lokeland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...