Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Det kommer an på hva du mener med ordentlige klær. Jeg liker Acne, Filippa K, Pepper, Hans H, Scabal og Volt best. Frislid tror jeg har en del blazere
NgZ Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Sorry, tenkte på bruktbutikker. Kom kanskje ikke helt frem.
Coa Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Trenger noen innspill. Jeg skal legge opp noen nyinnkjøpte rawdenimjeans, men jeg er litt usikker på lengden. Blir buksene for lange ser det dumt ut, men er litt redd for å legge de for høyt. Har lite lyst til å gå rundt i noe som ser ut som høyvannsbukser. Dårlig brett, I know. Slenger opp noen bilder. For korte eller passe?
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Personlig ville jeg foretrukket å hatt den 1-3 cm lengre.
AnewZ Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Syntes den der "no-break" regelen er forbeholdt dressbukser. Men det er vel kanskje bare meg.
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 NgZ: Har mast på samboeren om å ta en tur til Fretex, men ettersom hun er den eneste av oss som har lappen er jeg pent nødt til å vente til hun vil dra Coa: Et par centimeter til hadde ikke skadet.
fkm Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 COA: Husk at buksene vil krympe en del i lengden om du ikke har vasket dem enda, så ta det med i beregningen. Personlig liker jeg jeans med litt break. 1
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Break, vil det si at den ligger litt nedpå så man får en slags knekk?
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Må si jeg ble imponert over jakka til Elton John idag. Morsom kreasjon. Er dog kun han som burde få lov til å gå med slikt. Han kunne egentlig gått i joggebukse for den saks skyld, så lenge han spiller og synger som han gjør.
kandinsky Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Bilde? Det er få som er fritatt joggebukse-kjeft. Syntes den der "no-break" regelen er forbeholdt dressbukser. Men det er vel kanskje bare meg. Støttes. Syns buksa så pen ut, men 1 cm til hadde heller ikke vært stygt.
lokeland Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Dette var det beste jeg fikk til med en iPhone 3G. Men du ser ihvertfall det fargerike motivet på armen. Endret 6. desember 2010 av lokeland
feggy Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 (endret) La merke til noe merkelig da jeg var en tur innom dressmann med fetteren min. Vet ikke om de hadde skrevet feil eller hva.. Edit: Legg merke til veil. pris... Endret 6. desember 2010 av feggy
SML Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Førpris var 299 pr slips, ser ikke helt hva som er galt med det?
lokeland Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 (endret) Opptil 879kr står det. Skeptisk. Endret 6. desember 2010 av lokeland
SML Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Det er jo såklart fordi 3 slips før tilbudet ville kostet 897, altså 299 pr slips.
lokeland Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Kommer jo helt an på hvordan man ser det. Dårlig spesifisert, for jeg tolket det på en annen måte enn du gjorde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå