Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jøde, så jeg kan ikke.

^2, men jeg går da? Ser ikke problemet :p Det er ikke Shjavout, Jom kippúr, pesach, purim, rosj hashaná eller sabbat i dag.

Skrevet

Jeg er jøde, så jeg kan ikke.

^2, men jeg går da? Ser ikke problemet :p Det er ikke Shjavout, Jom kippúr, pesach, purim, rosj hashaná eller sabbat i dag.

Ta en spøk nørhddd :p

Skrevet

Tenkte å bestille meg disse (bedre forslag til samme pris?)

Har ikke så veldig peiling på UK størrelser, men bestile Sebago Arlington i 8,5UK og de sitter veldig bra. Er Sebago store/små i størrelsen, og hva burde jeg gå for i disse? :)

Skrevet

Jeg ville heller kjøpt et par brune, men ellers er de fine de. Det er ikke så veldig vanskelig å finne ut av størrelser selv. Google.com er det en fin side som heter.

Skrevet

Er det noen fysiske butikker i Norge, og da helst Bergen/Sandvika som selger quilted jackets fra Barbour? Jeg må nesten vite hvordan størrelsen er før jeg vurderer å eventuelt kjøpe fra en nettbutikk.

Skrevet (endret)

Ja, Sanvika som i Bærum. Trekanten går nok også fint.

Utenom det trenger jeg også et par varme hansker. Jeg har ingen nå, og jeg fryser. Mye. Jeg prøvde et par hansker fra Uggs som var kjempegode, men har ikke helt sansen for designet på de, tenkte noe lignende, men noe litt enklere. De kommer til å bli brukt sammen med en navy peacoat.

expanded.jpg

Endret av DandyVers
Skrevet

Jeg har et par skinnhansker i kaninskinn, som fortsatt har pels på seg (på innsiden av hansken, obviously). De er dritvarme, og ikke så veldig klumpete. De har sikkert noe lignende på den hanskeforretningen som ligger rett ved Ferner.

Skrevet

Noen som vet om F.A.S.T shampoen fungerer og hvor effektiv den er?

Skulle klippe tuppene i går, men endte opp med 6 cm mindre hår bak og det ser helt idiotisk ut mtp. at jeg skulle ha litt lengde på det.

Skrevet

Siden det er Black Friday? Det må i såfall bli amerikanske, da denne dagen er utbredt i svært liten grad ellers. Så at Norwegian Outlet skulle "feire" Black Friday.

Skrevet (endret)

Tenker på Black Friday,ja. Sjekka litt på PRL, Brooks Brothers og J. Crew, men der var det jo salg allerede. :p

Endret av Haawy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...