Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Salg på Ralph Lauren også. Bestilte nettopp en peacoat og genser for ca 2000 kr :)

Bilder?

pPOLO2-8003881_standard_v330.jpg

pPOLO2-8602397_standard_v330.jpg

Ikke dum pris på peacoaten med tanke på at jeg vurderte å kjøpe den på l'escalier til ca 5000 kr ;)

og nå betaler jeg 1500!

Endret av Nash
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så da absolutt ikke verst ut det der, spesielt til den prisen! Regner med det popper opp noen fitpics i bildetråden når varene ankommer landet? : )

Skrevet

Det så da absolutt ikke verst ut det der, spesielt til den prisen! Regner med det popper opp noen fitpics i bildetråden når varene ankommer landet? : )

Slenger vell et par bilder opp ja ;)

Skrevet
ED HARDY GIVEAWAYS TIL DE FØRSTE GJESTENE! [/Quote]

Fuck, da må jeg løpe og stille meg i kø nå! :cool:

YO homies.

Fikk raska med meg en sykt fet Ed Hardy hoodie med slanger og brennende hjerter på. I tillegg til hodeskaller på skuldrene.

Hva fikk dere?

Skrevet (endret)

Hvordan mener du? Det ser ut til at det meste er satt ned fra 15-30% fra originalpris. Du betaler vel omtrent 3/5 av det du betaler i Norge, men det kommer veldig an på hva du kjøper.

Endret av DandyVers
Skrevet

Se rett over innlegget ditt yavel.

Er null problem å bestille derfra med norsk kredittkort og få det levert til en amerikansk adresse.

så og leste igjennom den, men så jo også at det var en del som hadde mistet alt!

Skrevet

Derfor finner man en som mange har brukt før, og da er sjansen minimal. Finnes et par som har drevet med det ganske lenge, og du har alltids JetCarrier og lignende firmaer som driver med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...