Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Spørs. Prisklassen kan jo være fra 200 til langt over 1000-lappen. Leter du etter noen billige, kan Carlings være verdt å sjekke ut. De har en masse chinos i en masse forskjellige farger, til 299,-
Kakebakelate Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Shortes er strengt tatt ikke noe som prioriteres så alt for mye for min del, siden at det rett å slett er ganske få dager i året hvor det er såpass varmt at man har bruk for det. Men shortes vet jeg at jeg alltids kan finne meg på HM. Når det gjaldt butikker så tenkte jeg egentlig mest på butikker som fører noe annet enn det man f.eks finner på HM. Zara og Volt skal jeg sjekke ut. Er det noen plasser som fører merker som f.eks Tiger, lindeberg osv? Eneste butikken man finner det på i Bodø er knøttliten og har ganske begrenset utvalg.
thrice Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Hvis du skal ha Tiger o.l kan du stikke innom Steen & Strøm Magasin som ligger i kirkegata(?) som krysser Karl Johan. Der har Tiger og andre merker egne butikker med godt utvalg
Kavinsky Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Tiger har vel bare butikk på S&S og i Hegdehaugsveien?
thrice Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Har de ikke en egen butikk i 2.etg på S&S? Nå har jeg riktignok ikke vært der siden nyttårssalget.
AT1S Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Har de ikke en egen butikk i 2.etg på S&S? Nå har jeg riktignok ikke vært der siden nyttårssalget. Stemmer det.
Kavinsky Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Har de ikke en egen butikk i 2.etg på S&S? Nå har jeg riktignok ikke vært der siden nyttårssalget. Jeg skrev jo det Nørd
fkm Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 shorter skjorter under gensere og den typen stil. Liker shortser kombinert med genser selv. Tenker du vil ha litt "finere" shortser som stopper litt over kneet? Les det nå og se om du skjønner hva han mener
Kakebakelate Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 oi faen. Har sittet å skrevet semesteroppgave i hele dag, så ting går litt i surr her. Men skulle egentlig skrive skjorter ja. Må ha tenkt litt for mye eller for lite når jeg skrev det.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 (endret) Spørs. Prisklassen kan jo være fra 200 til langt over 1000-lappen. Leter du etter noen billige, kan Carlings være verdt å sjekke ut. De har en masse chinos i en masse forskjellige farger, til 299,- Det er notert! Edit: Hey, 3000 innlegg jo. Endret 17. juni 2010 av Slettet+9871234
thrice Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 shorter skjorter under gensere og den typen stil. Les det nå og se om du skjønner hva han mener lal. trodde han snakket om shorts osv jeg.
hvorre Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Hva er egentlig en god pris for et par chinos? Tror jeg betalte 799,- for ett par og 399,- for ett annet, så det varierer veldig hvor mye de går for...de til 799,- er way penere allikevel
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Steder i Bergen sentrum som er verdt å sjekke ut? Kjøpesentre, eller andre butikker?
robbsi Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Var på shopping i Trondheim idag. Må virkelig si at byen har forbedret seg på shoppingsiden. Selv på et stramt budsjett fikk jeg med meg 5 plagg hjem Men må si at det frister å handle for mange tusner når man går å ser på alt...
KKake Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Av kjøpesentre så har du jo Kløverhuset, Telegrafen, Xhibition, Bergen Storsenter, Galleriet ++. Ellers har Session i Strandgaten(?) en del fete kicks og Pepper, som jeg ikke husker hvor ligger, en del fint fra CM og Acne bla.
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 (endret) Pleier som oftest å gå på kjøpesentere når jeg handler, så foretrekker dette istedet for lange handlegater Hørt det er mye flott i Bergen, og skal en 3 dagers tur dit så snart sommerferien begynner. Endret 17. juni 2010 av Vertical^
Kavinsky Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Både Filippa K, Acne og Pepper ligger i Håkonsgate i Bergen. Rett ved Torgallmenningen, mot Johanneskirken!
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 (endret) Har vært i Bergen en gang før, i en alder av 3. Så gleder meg til dra dit igjen, da jeg ikke husker noenting fra sist gang jeg var der Er vel på leten etter et par nye bukser. Så Acne og Cheap Monday vil sjekkes ut. Har også lyst på nye sko, da i form av sneakers. Så blir vel en tur innom noen skateshops\butikker som fører sneakers. Ellers så er det vel det vanlige. Noen t-skjorter, cardigans, og litt smått. Har fortsatt 25k igjen fra konfirmasjon, da jeg ikke gjorde som mine venner. Nemlig å kjøpe en gaming PC for over 15k Endret 17. juni 2010 av Vertical^
KKake Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 (endret) Mener at Session har yndlingsvarianten din av Skytop 002. Btw, Session ligger i gaten rett ovenfor hurtigbåtterminalen/Strandkaiterminalen i Vågen. Endret 17. juni 2010 av KongKake
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Har lyst på dem, men blir vel forferdelig varmt nå med slike sko i 23+ grader. Skal sjekke ut et par streetwear shops, og se om jeg kanskje finner noen andre varianter. Da lavere og i et tynnere stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå